Terug naar het FOK!fotoboek Bekijk de mannen in het FOK!fotoboek Bekijk de vrouwen in het FOK!fotoboek FAQ
userpicture
webicon
Geregistreerd 28-11-2013
Geslacht Man
Geboortedatum 01-01-1986
Relatie nope
Seksualiteit Zoveel mogelijk
Kleur ogen afwijkend van de norm
Schoenmaat 44
Beroep jurist
Studierichting Universiteit
Woonplaats In een Haags kasteel
Aantal views 5.537
Laatste voyeur(s) MC-M
Astro_boy
Metalfrost
Willem_Vissers
Astro_boy
EdjeDeBruin
Nine.
Adames
Adames
Rob_Geus
crazy ik viagra? wijsheid grumpy serious true
spuisels
Welkom op de fobo van yats inc. Ik ben de komende tijd niet aanspreekbaar en reageer daarom ook niet meer op berichten. Om u toch zo goed mogelijk van dienst te zijn volgt er nu een keuzemenu :

Typ 1 voor een professionele massage (happy ending optioneel)
Typ 2 om bemiddeling bij een date met mij te verkrijgen
Typ 3 voor juridisch advies
Typ 4 om een telefoonnummer te verkrijgen
Typ 5 voor overige vragen
Typ 0 om dit keuzemenu nogmaals te horen mocht u teveel afgeleid zijn.

Of spreek een boodschap in na de piep...


Levenswijsheid : Uit wat je voelt, leef en doe wat je wil. Voordat je het weet ben je te laat en is het voorbij






Tot ooit!

Muziek :

https://www.youtube.com/watch?v=V8hQt9GOQfY

https://www.youtube.com/watch?v=1lyu1KKwC74

https://www.youtube.com/watch?v=49IfhtdGs1w
pm
Hotter than hell
webicon

quote:
Op 28-04-2015 20:46 schreef yats
Not sure wat ik hier lees kerel. Het komt wel goed met je, ook al zie je dat nu wellicht anders.
Ooit

The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
 
Hotter than hell
webicon

quote:
Op 29-04-2015 14:59 schreef yats

[..]

Lijkt me verstandig Hoe is t verder daar in het hoge noorden?
Goed! Net vakantie Bijna twee weken even niet lesgeven.

Hoe is het daar?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
 
Hotter than hell
webicon

quote:
Op 29-04-2015 17:35 schreef yats

[..]

Klinkt goed! Ga je er nog even tussenuit?

Druk...Ik ben nu voor twee klanten bezig waar iets meer tijd in zit dan gedacht. Al ben ik daarnaast nog steeds aan het solliciteren en op huizenjacht.
Nee dat niet. Wel wat feestjes en zo. Ben vooral van de spontane ideeën

Klinkt goed!
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
 
Hotter than hell
webicon

quote:
Op 30-04-2015 11:56 schreef yats

[..]

Dat klinkt ook goed!

Tja,het is even afwachten. Vanmiddag heb ik een bezichtiging van een huis, al sta ik 'maar' op plaats 9 dus de kans dat het wat word is klein. Maar ik zoek gewoon stug door
Nou daarom! En je weet maar nooit Ik zal voor je duimen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
 
Hotter than hell
webicon

quote:
Op 30-04-2015 14:40 schreef yats

[..]

Thxs! Helaas heeft het geen nut gehad. Nummer vier krijgt de woning

Maar we blijven t proberen...
Klote!

Nou ja, op naar de volgende. Niet opgeven.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
 

webicon

Verhuist Pijnlijke typo van mij. Haal die eens weg.
 
 

webicon

quote:
Op 15-05-2015 13:28 schreef yats

[..]

Beloof je dan nooit meer iets over d/t te zeggen?
Nee Al gaat het daar de laatste tijd wel goed mee geloof ik?
 
 


quote:
Op 22-05-2015 21:50 schreef yats

[..]

Ga eens weg voor die spiegel
 

webicon

quote:
Op 24-05-2015 15:30 schreef yats
Die bovenste vraag ook echt, iedereen weet daar toch gewoon het antwoord op?
Ik wou het dan ook bewust niet te moeilijk maken
 
Oooh burn!
webicon

quote:
Op 26-05-2015 12:23 schreef yats
Even lurken in jouw fobo
Jij mag dat
Just once I want my life to be like an eighties movie..
 
Vreemde vogel
webicon

quote:
Op 26-05-2015 12:27 schreef yats
Haha, dat avontuurlijke leven valt wel mee/tegen op dit moment Maar inderdaad vind ik het leuk om avontuurlijke dingen te doen. Vaak gebeurt zoiets spontaan, als ik tegen iets aan loop probeer ik het graag uit.

Leuk dat je dit jaar naar Macedonië gaat. Tips... oef, het is alweer een tijdje terug. Wij zaten in Ohrid. Leuke plek en er zijn prima/betaalbare hotels. Wel toeristisch. Wil je het andere Macedonië een dagje zien, dan moet je meer het achterland in. Wij deden een ezeltocht, maar je zou ook een auto kunnen huren ofzo natuurlijk.
Paragliden is ook absoluut leuk. Voor echte adrenaline moet je een skydive doen. Dat kan in ieder geval in de buurt van Ohrid. Zelf mag ik dat helaas niet, ivm zwak trommelvlies.
In Skopje zijn we niet geweest. Moesten toch keuzes maken he. Hoelang ga je??
Dit was ongeveer wat er nu in me opkomt aan tips, maar als je nog vragen hebt... wie weet kan ik ze beantwoorden.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
 
Vreemde vogel
webicon

Dat spuisel/keuzemenu grappig!
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
 


quote:
Op 26-05-2015 22:43 schreef yats
Ik zag je wel lurken
Ik kan het niet laten . Ik... ik geef toe... ik ben een lurker.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
 
Goat lady
webicon

quote:
Op 02-06-2015 21:58 schreef yats
Even teruglurken
 
Vreemde vogel
webicon

quote:
Op 02-06-2015 22:45 schreef yats
Leuk inderdaad, om gewoon te kijken waar je tegen aan loopt. Meestal kies ik wel een paar dingen uit die ik perse wil zien of doen. De rest gewoon spontaan.

Jullie plan klinkt erg leuk! Zijn allemaal vast bijzondere vakantielanden. Zo kun je in een maand tijd heel veel zien. Wij waren er toen maar een dag of tien.
Ohrid is niet perse een must see hoor. Er in de buurt ligt een heel mooi, heel blauw meer met loungeplekken (laag) in de boom. Geen idee meer hoe dat heette. Maar mooie meren zijn vast ook op andere plekken te vinden. Op de meren kun je ook allerlei watersporten doen, mocht je het leuk vinden.
Tja, hoe kwamen we erbij? Ik wil liever niet twee keer naar hetzelfde land op vakantie en had niet zo'n groot budget. Macedonië is echt lekker betaalbaar. Toen wel in ieder geval
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
 
You matter.
webicon

quote:
Op 10-06-2015 17:38 schreef yats
He,een nieuwe foto,leuk!
Hey! Ja inderdaad dankjewel
When I look at you, I can feel it. I look at you, and I´m home.
 
You matter.
webicon

quote:
Op 10-06-2015 20:03 schreef yats

[..]

Nog steeds zo druk qua studie of heb je inmiddels bijna vakantie? Ben je nog op FYM geweest afgelopen weekend?
Nog steeds erg druk
When I look at you, I can feel it. I look at you, and I´m home.
 

webicon

quote:
Op 16-06-2015 23:45 schreef yats
Zag ik daar iemand lurken?

Hoe is t?
Ha, allicht. Stiekem.

Het gaat wel met mij! Ontzettend druk met de opleiding. Gelukkig over een paar weekjes vakantie, maar die laatste loodjes zijn toch wel erg zwaar. Vooral omdat mijn opleiding ervan houdt om studenten op het laatste moment nog even te overspoelen met een heleboel tentamens en opdrachten. Hoe gaat het met u?
 

webicon

quote:
Op 17-06-2015 22:23 schreef yats

[..]

Haha, doe dat. Lurk ik af en toe even terug naar de foto van jouw hond

Dat klinkt best klote inderdaad,lekker stressvol ook.Ik ben blij dat ik de universiteit achter me gelaten heb (al moet ik de 27e nog terug om mijn 2e diploma op te halen).Je word gewoon echt genaaid als student,en niet op de enige leuke manier. Bevalt de opleiding verder wel? Waar studeer je eigenlijk? Ik zal in ieder geval voor je duimen morgen en voor de toetsen. Die integratietoets ken ik nog wel ja...

Ik wil er wel even tussenuit,het plan is (weer) een maand rond te gaan reizen,maar dat hangt er vanaf of ik aangenomen word of niet.Ik solliciteer op juridische functies. En ja, ik heb er wel een redelijk gevoel over. Thxs iig! Als ik aangenomen word zit vakantie er pas in september in omdat ik a.s.a.p moet beginnen. En jouw plannen?

Mijn hond is dan ook wel heel leuk hč?

Gefeliciteerd met je tweede diploma! Heb je een tweede master gedaan? Voor mij duurt het nog even voordat ik een nuttig diploma heb, namelijk zo'n zes jaar. Dan ben ik basisarts, hoezee. Hoewel je daar tegenwoordig ook niet echt heel veel mee kan, zeg maar. Ik studeer geneeskunde. De opleiding bevalt tot op heden wel, veel beter dan mijn vorige opleiding, maar het is zeker wel zwaar.

En aan wat voor juridische functies moet ik dan denken? Advocatuur? Of zit je juist aan de andere kant van rechtszaal, als rechter? Of zit ik er totaal naast?

Waar zou je naar toe willen op vakantie? Een maand is wel lang zeg! Voordeel van in september gaan, is dat je buiten het hoogseizoen zit en dat het dus voordeliger is. ^^ Ik ga twee weken weg, naar het Zwarte Woud in Duitsland. Heb het niet zo op vliegen, dus maar lekker met de auto.
 

webicon

quote:
Op 18-06-2015 12:12 schreef yats
Hmm, een foto van je kat geeft mij des te meer reden om op jouw pagina te lurken.

Wauw, ontzettend ambitieus zeg! Knap van je. Geloof graag dat het interessant is, maar is het niet ook heel erg lastig?

Ik denk dat die zes jaren inderdaad vrij snel voorbij gaan, het eerste jaar is nu al vrij snel gegaan, maar na basisarts wil ik nog promoveren en nog gaan specialiseren. Promoveren is vier jaar, specialiseren nog weer eens zes. Dus ben nog wel eventjes bezig, helaas.

Hoe zijn de gesprekken vandaag gegaan? En wat heeft je er toe doen besluiten om een andere baan te zoeken? En waarom zou een beroep van rechter of officier er voor jou misschien niet inzitten?

Ik heb hiervoor twee jaar verpleegkunde gestudeerd aan de hogeschool. Ik wilde al vanaf jongs af aan arts worden, maar werd tweemaal uitgeloot. Toen heb ik besloten om verpleegkunde te doen en ik had eigenlijk mijn droom min of meer opgegeven. Echter zat er onvoldoende uitdaging in mijn vorige opleiding, dus heb ik geprobeerd om via de decentrale selectie (toelatingstoetsen) op deze opleiding te komen en zo doende.. Moraal: niet zomaar je droom opgeven, ook al lijkt deze ver weg.

Echt? Al bijna heel Europa? Wauw. Zelf kom ik niet verder dan een aantal landen. Heb niet zoveel tijd en geld om te reizen. Lijkt me wel tof om om de zoveel tijd een maandje er tussen uit te gaan! Wat is tot op heden je favoriete bestemming geweest?

Zelf zou ik graag nog eens naar de Scandinavische landen willen gaan. En het lijkt me ook ontzettend tof om een keer naar een heel tropisch land te gaan. Verder wil ik nog een keertje graag richting Australië/Nieuw-Zeeland. En waar zou jij nog graag eens heen gaan?

Ik heb nog geen idee wat ik deze vakantie ga doen eigenlijk. Zodra dit collegejaar erop zit, wil ik me daar wat meer in verdiepen. Eerst focussen op mijn propedeuse!

Presentatie ging goed, bedankt. Ik heb het gehaald dus dat is mooi!
 

webicon

quote:
Op 18-06-2015 16:22 schreef yats
Wij hebben een buurtkat die altijd bij ons komt schooien om eten, meerdere malen per dag. Gaat ie ook echt de hele tijd zitten mauwen en over de deur lopen krassen met zijn nagels, haha.

Oh. Hell. Statistiek. Huilen voor mij. Ik heb toevallig vandaag Journal Club gehad. Moest ik een wetenschappelijk artikel lezen en daarover een presentatie geven. Maar daar komt zoveel statistisch geneuzel bij kijken. Daar snap ik zo weinig van.

Zeker gek dat het zo lang moet duren. Daarentegen heb je wel een grote verantwoordelijkheid, maar dat heb je ook bij andere beroepen. Beetje vreemd dus. Ik heb al wel een idee welke richtingen mij wat lijken. Onder andere oncologie, hematologie of psychiatrie lijken me wel wat. Maar het is nog maar de vraag of ik dat 1. over vijf jaar nog zo zie en 2. in opleiding tot een van deze specialismen kan komen. Het is heel gek dat psychiatrie mij wel interessant lijkt, want tijdens mijn vorige opleiding heb ik stage gelopen in de psychiatrie en dat vond ik verschrikkelijk. Maar als verpleegkundige sta je natuurlijk op een heel ander vlak dan als arts. Als arts ga je echt op al die ziektebeelden in, lijkt me heel tof. Maar mijn hart gaat momenteel erg uit naar oncologie en hematologie. Nog geen idee welke richting ik het liefst wil volgen.

Loten is zeker klote en ben blij voor de komende studenten dat ze ermee stoppen. Alle opleidingsplaatsen worden vanaf komend jaar voor 100% via de decentrale selectie vergeven, geloof ik.

Ik ben heel erg benieuwd, laat je het weten zodra je meer weet? En je werkt op dit moment zelfstandig of begrijp ik dat verkeerd (omdat je het over inkomenszekerheid hebt)? En waar zou je heen willen verhuizen?

Ik begrijp het wel hoor, van die concurrentie en weinig opleidingsplaatsen. Dat is bij mijn studie ook en ze hameren er serieus nu al op om aan je CV te bouwen. Kom ik met mijn CV van ehhhh, niks!

IJsland lijkt me ook heel tof eigenlijk! Ehm, ik kom niet verder dan België, Duitsland, Portugal, Tsjechië en Oostenrijk. Geloof ik, zo uit mijn hoofd. Ja, en Disneyland Parijs, ah oui.

Ik was vorig jaar in Salzburgerland en dat is heel erg bevallen. Ontiegelijk mooie omgeving en heel veel gedaan. Misschien vanwege het feit dat ik zoveel gedaan heb, vond ik het wel leuk. Verder vond ik Praag heel tof en daar wil ik nog wel weer eens heen.

Ik ben wel jaloers op je hoor. Al op zoveel plaatsen geweest. Zucht. En zeker wel een nadeel dat Australië en Nieuw Zeeland, maar ook Amerika, zo ontiegelijk duur is. Dat weerhoudt me er wel een beetje van.

Dankjewel! Ben echt blij dat het erop zit. Helaas is de komende weken voor mij niet echt rustig aan. Morgen aan de slag met leren en oefenen voor het tentamen van volgende week en dan komend weekend alweer leren voor het tentamen van die week erop. Dan maandag weer fris in de collegebanken. Kortom: het leren houdt de komende paar weken even niet op voor mij. Heb jij nog plannen voor de rest van de week?
 

webicon

quote:
Op 18-06-2015 19:02 schreef yats
Zeker wel lief! En hij heeft gewoon een thuis hoor. We geven hem dagelijks brokjes of overgebleven beleg. We hebben wel aan zijn baasjes gevraagd of dit goed is en zij vinden dit geen probleem! En ik woon nog steeds thuis bij mijn ouders. Zou wel graag op mezelf wonen, maar het is even niet anders. Je kat klinkt echt super lief, ben erg benieuwd! Wij hadden vroeger een rode kater, ook leuk.

Statistiek is voor mij echt horror. Ik vind het zo vaag en het is voor mij erg abstract. Gelukkig krijgen we tot op heden nog niet heel erg veel statistiek. Kom er tot op heden alleen nog maar mee in aanraking als ik die artikelen moet lezen. Tot op heden heb ik bij het schrijven van artikelen de statistiek nog altijd aan anderen over kunnen laten.

Ja, je hebt als arts zeker veel verantwoordelijkheid. Het gaat soms gewoon over leven en dood. Ik heb een aantal dagen meegelopen op de interne-oncologie en dat heeft zeker wel indruk gemaakt. En ja, het zal een zwaar beroep zijn. Maar ik denk ook zeker wel heel dankbaar. Ik ben ook niet zo heel erg goed in bčtavakken, heb meer een echte talenknobbel, maar deze opleiding gaat me tot op heden goed af. Misschien ook omdat het veel puzzelen en nadenken is.

Ik heb sinds kort een bijbaantje! Dus dat is al iets op mijn CV. Verder is mijn CV weinig indrukwekkend. Ik heb een middelbare school diploma en een propedeuse HBO-verpleegkunde, ik heb in het verleden een krantenwijk gehad en een half jaar in de horeca gewerkt. :’) Erg hč?

Het idee van een decentrale selectie, is dat iedereen ongeveer een gelijke kans heeft. Tevens hebben studies aangetoond dat studenten wie via de decentrale selectie binnen zijn gekomen, meer gemotiveerd zijn dan mensen die ingeloot zijn en dat zij betere resultaten behalen. Dus denk dat ze het vooral daarom doen. Het is natuurlijk ook best pittig; er waren ruim 900 aanmeldingen en er zijn 300 doorgelaten. Je moet het dus echt willen, wil je toegelaten worden. Geneeskunde is al vrij lang een lotingstudie, om dezelfde reden dat rechten nu een lotingstudie gaat worden. Maar op deze manier zal het eerlijker zijn dan random lootjes trekken.

Ik begrijp dat je dan op den duur meer zekerheid wilt! Mijn vader is ook altijd als zzp’er aan de slag geweest, maar hij had destijds geen andere keuze. De eigenaar van het bedrijf waarvoor hij werkte, stopte ermee en hij had twee keuzes: of de WW in of de zaak overnemen. Maar zijn zaak loopt gelukkig nog altijd goed. Af en toe wat minder werk. En het is inderdaad altijd wel even afwachten of je voldoende werk binnen haalt. Je moet naar Rotterdam komen! Daar studeer ik namelijk. ^^

IJsland bewaren om met je toekomstige geliefde te bewaren, vind ik een mooi voornemen. Zo’n gevoel heb ik ook met de Scandinavische landen. Verder heb ik niet echt een favoriete stad. Ik voel me ook niet echt ergens aan gebonden.

De stof die we al gehad hebben, beheers ik al wel een beetje. Alleen omdat het drie tentamens zijn, is het zo ontzettend veel. Ik denk niet dat ik het überhaupt allemaal ga beheersen. Een tentamen is altijd al zo ontzettend veel stof..

Lekker rustig dagje morgen hoor! Geniet ervan. Naast het leren, ga ik niet zoveel doen. Ik hou ervan om in het weekend een beetje rust te houden en bijvoorbeeld een boek te lezen, een film/serie te kijken of om te gamen. ^^ Ik heb niet zo’n spannend studentenleven. :’)
 
bam.BOE!
webicon

quote:
Op 18-06-2015 21:04 schreef yats

[..]

Begrijpelijk,alleen,waar vind je die persoon?
Ik denk dat die op je pad komt. Ik ga er in ieder geval niet bewust naar op zoek. Ik leer mensen kennen en zie het wel.
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
 

webicon

quote:
Op 18-06-2015 21:42 schreef yats

[..]

Ahw,dat klinkt als een schattige buurtpoes.Terecht dat je die soms wat toeschuift.Niets mis met bij je ouders wonen,zeker in de randstad aangezien het lastig is iets betaalbaars te vinden.Maar dat komt vanzelf wel toch?Mijn vorige kat was ook een rode kater,superlief beestje en hij leek ook wat op mij (af en toe zo gek als een deur ),maar nu dus een rode poes.

Haha,herkenbaar dat van die statistiek.Ik moest voor twee vakken daarmee werken.Lastig...pfff,geef mij maar talen of iets,veel logischer.Maar wel mooi dat je je tot nu toe prima red als alpha,ik weet niet of ik t zou kunnen. Ik denk inderdaad dat er ook genoeg mooie momenten als arts zijn om t dankbaar te maken...

Wat voor bijbaan heb je? Die propedeuse is al meer dan veel van je jaargenoten hebben he,en is best nuttig denk ik.Maar op zich valt dat toch best mee qua cv?Mijn cv was weinig anders toen ik nog studeerde denk ik.

Dat decentrale is wel fijn en een goed plan denk ik!Ze zouden meer op motivatie ipv cijfers moeten selecteren vind ik.Je kan immers wel slim zijn,maar als je 0 motivatie hebt schiet t ook niet op.

Er is niets mis met zzp'er zijn,maar enige zekerheid is wel fijn.Zeker als starter is t hard werken voor (te) weinig geld.In welke sector werkt jouw vader? Ik ben af en toe weleens in Rotterdam,al ken ik de stad (nog) niet echt. Woon je daar ook? Anders kun je wellicht een keer een rondleiding geven?

Ja,dat leek me ook wel een mooie.Door de natuur,maar ook omdat er dan nog iets is dat je samen met iemand kunt ontdekken. Skandinavie is mooi,daar moet je zeker een keer heen gaan!

Het klinkt wel als veel werk.Succes alvast met die tentamens.Al komt dat vast goed!Ik hoorde net dat ik moet helpen schilderen morgen,dus dat rustige zit er helaas niet in.Maar ja,zaterdag dan wellicht...Wat voor boeken lees je?Films zijn altijd goed (ik ben een filmfan).Wat heeft jouw voorkeur?Overigens hoeft het studentenleven niet spannend te zijn.Zo spannend was het bij mij (op de eerste 6 maanden na) ook niet
Hij kan soms wel echt heel erg eisend zijn! Dan gaat ie net zo lang herrie zitten maken totdat je hem wat geeft. Maar soms komt hij 10x per dag, dus we hebben tegenwoordig thuis afgesproken dat we hem alleen 's ochtends en 's avonds wat geven. Anders gaat het gewoon te hard! En buiten dat: hij heeft een huis, dus echt honger zal ie niet hebben. Je vorige kater klinkt een beetje als mijn hond! Kobus kan soms ook echt heel erg raar doen. Hij is ondertussen 11 jaar oud, maar gedraagt zich vaak als een jonge hond.

Ik heb uiteindelijk wel eindexamen gedaan in bčtavakken (natuurkunde, scheikunde, biologie en wiskunde B), maar of dat nou hele hoge eindcijfers waren.. Enfin, biologie heeft me altijd getrokken en daar heb ik ook nooit heel erg moeite mee gehad. Verder interesseert het menselijk lichaam mij heel erg en ook de (patho)fysiologie van ziekten. Dus dat onderdeel van de opleiding gaat me goed af. Alleen als er weer eens scheikunde of natuurkunde bij komt kijken, dan heerst er echt even frustratie. Vorig blok was een en al biochemie. Was echt verschrikkelijk. Wacht nog altijd op het cijfer van mijn tentamen en ben erg benieuwd..

Die twee jaar verpleegkunde hebben me zeker geholpen. Ik ben wat meer zekerder van mezelf en weet nu hoe het er in de praktijk aan toe gaat door mijn stages. Dus dat is een enorm voordeel wat ik heb ten opzichte van mijn medestudenten uit dit leerjaar. Verder heb ik sinds kort een bijbaan voor het geven van tentamentrainingen aan studenten geneeskunde. Wel een primeur; normaal nemen ze bij zulke bedrijven vrijwel nooit eerstejaars aan. Eigenlijk zou ik bij twee bedrijven beginnen, maar van de week bleek dat een van de bedrijven in het contract heeft staan dat je niet bij concurrerende bedrijven mag werken en dat je anders een boete moet betalen van 1000¤ + 100¤ per dag dat je de overtreding maakt. Nou, ehm. Laat dan maar.

Het enige nadeel van de decentrale is, vind ik, dat ze ook naar je CV kijken. Ik heb nu eenmaal niet zo'n mooi CV en heb daar dus minpunten op gescoord, terwijl mijn toelatingstentamens wel heel goed waren en mijn rapport van VWO 5 (welke ze ook meenemen) idem dito. Gelukkig scoorde ik op die twee vlakken wel goed, anders was ik nóg niet aangenomen. Want gemotiveerd ben ik zeer zeker wel, anders had ik er nooit aan begonnen!

Als starter, überhaupt als ZZP'er, is het zeker hard werken! Mijn vader heeft zich toen ter tijd zeker ook moeten bewijzen om klanten binnen te halen en te behouden. Mijn vader heeft een eenmanszaak en is werkzaam in de elektrotechnische installatietechniek. Hij is dus elektricien, haha. Maar dat klinkt minder fancy.

Ik woon niet in Rotterdam zelf en kom er, buiten dan om naar college te gaan, ook vrij weinig. Ik zou je dus niet zo heel veel over de stad kunnen vertellen, daarvoor moet je eigenlijk bij mijn ouders zijn. Ik woon overigens in Spijkenisse ("Waar?!" denk jij nu waarschijnlijk..). En waar woon jij?

Zodra ik tijd en geld heb, ga ik zeker naar Scandinavië toe. ^^

Succes met schilderen vandaag! Maak je er niet een te grote zooi van? Ik hoop dat je het morgen misschien wat rustiger hebt.

Ik houd overigens erg van de boeken van Harlan Coben. Ik weet niet of je hem kent, maar hij schrijft psychologische thrillers en het is echt een heule goede schrijver. Hou jij ook van lezen? Zo ja, wat voor boeken? Qua films vind ik veel goed. Films waarbij ik mijn aandacht bij moet houden en die me aangrijpen vind ik tof, maar ook films waarbij het verstand op nul is en kijken vind ik prima. Waar hou jij zoal van?
 

webicon

quote:
Op 19-06-2015 12:34 schreef yats

[..]

Haha,dat is katten eigen! Maar juist dat maakt ze zo leuk.Maar inderdaad,je moet ze niet overvoeren.Een (te) dikke kat is ook niet gelukkig denk ik (al was mijne wel wat te zwaar maar wel gelukkig ). 11 is al redelijk op leeftijd inderdaad.Hoe oud worden honden normaliter?
De buurtpoes is echt heel erg mager, maar hij vreet als een bootwerker. Echt niet normaal. En zolang je poes gelukkig en vrolijk is, kan wat overgewicht echt geen kwaad denk ik. Honden worden doorgaans rond de vijftien jaar oud. Het ras waartoe Kobus behoort, wordt meestal tussen de 14 en 16 jaar oud. Het verschilt per ras. Grotere honden worden minder oud dan kleinere honden.
quote:
Netjes dat je toch die lastige vakken gevolgd hebt!Biologie heb ik ook eindexamen in gedaan,dat was prima te doen,maar natuur-/scheikunde heb ik laten vallen zodra dat kon.Sowieso is pathologie best interessant (ik heb een paar college's daarover gehad bij Forensica) inderdaad,al ging dat dan weer niet echt over ziektebeelden etc.Maar is dat ook de reden waarom je geneeskunde wilde gaan doen? Dat cijfer zit vast wel goed
Ik heb op jonge leeftijd al besloten dat ik dokter wilde worden. Heb al vanaf jonge leeftijd regelmatig contact gehad met de medische wereld. En dat ging niet altijd even zo goed. Artsen wie niet naar je luisteren en totaal niet empathisch zijn. Dat heeft mij doen besluiten om arts te worden. Ik wil het totaal anders doen dan die artsen. Mensen het gevoel geven dat ze er wel toe doen en dat ze niet zomaar een nummertje zijn. Dat het vak me heel erg interesseert, is alleen maar mooi meegenomen. Wat is de reden dat jij voor jouw opleiding hebt gekozen?
quote:
Praktijkervaring is zeker een voordeel!Zeker zodra je co-schappen gaat lopen.Plus,waarschijnlijk zal jouw houding later t.o.v. de verpleging anders zijn dan bij veel artsen (gelijkwaardiger),denk je niet?Waarom was je zo onzeker eigenlijk?Die bijbaan staat goed op je cv denk ik!Apart inderdaad dat ze jou als eerstejaars aannemen,maar wel een mooi compliment toch?Geef je over alle vakken trainingen?Die concurrentiebedingen zijn overigens vrij standaard...


Ja, ik sta zeker heel anders tegenover de verpleging. Vooral omdat ik weet hoe het is om op die plaats te staan. Wij moeten voor deze opleiding welgeteld twee weken meelopen met de verpleging en dat zou ons moeten leren hoe het is om verpleegkundige te zijn.. Twee hele weken!

Die onzekerheid zit gewoon in me. Ik ben erg perfectionistisch en heb een enorme angst om te falen en fouten te maken. Heel erg vervelend. Heb er nog altijd hele erge last van.

Ja, ik vind het zeker wel een eer! Ik heb zulke goede cijfers (:D) en vanwege het feit dat ik al twee jaar een opleiding heb gevolgd, hebben ze me aangenomen. ^^ En wij hebben niet echt vakken, zeg maar. We krijgen vier tot zes weken lang stof en al die stof wordt dan getentamineerd en dan begint het volgende blok. Vond het zelf eerst ook heel raar, haha. Ik heb zelf de keuze welke blokken ik wil doceren, dus dat is fijn. Niet alle blokken ben ik zo goed in. En ik had nog nooit eerder een contract getekend, dus ik wist echt helemaal niks van die concurrentiebedingen! En bij dat andere bedrijf maakten ze er geen probleem van, dus tsja..
quote:
Dat is inderdaad wel een nadeel van het decentrale.Maar aan de andere kant,wie heeft er begin 20 nou al een fantastisch cv?Je komt inderdaad erg gemotiveerd over en ik denk ook dat je daarom het gewoon allemaal prima gaat halen. Dat verhaal over zzp'ers komt me inderdaad ook bekend voor.Hard werken is niet erg,maar het moet wel lonend zijn. Niets mis met die omschrijving overigens
Ja, niet heel veel mensen hebben een goed CV. Maar een heleboel hadden dus tijdens hun middelbare schooltijd bijvoorbeeld bewust vrijwilligerswerk gedaan. Maar ja. Het doet er niet toe! Ik ben aangenomen, hoezee.
quote:
Haha,ik wist niet waar je vandaan kwam.Als dat Rotterdam was geweest had je me inderdaad wel meer kunnen vertellen.Ik ken Spijkenisse (ten westen van Rotterdam toch?) van naam,ik ben er nooit geweest.Ik woon zelf in Westervoort (nu denk jij, waar?...dat ligt naast Arnhem )
Hahaha, dan weet je dat nu! ^^ Maar nee, in Rotterdam ben ik niet heel erg bekend. Ik kom niet verder dan het centrum. Oh, en de ziekenhuizen uiteraard. Maar dat is niet vanwege mijn opleiding, haha. En Westervoort, tsja. Ik vind het nog altijd onzinnig dat de Arriva richting Winterswijk op dat kansloze, kleine stationnetje stopt. Duurt mijn reis wel twee hele minuten langer! Kom zelf regelmatig in Aalten, dus ik ken de omgeving daar wel een beetje.
quote:
Dat moet je zeker een keer doen!Enige nadeel van Skandinavie vind ik altijd de hoge levensprijzen. Eten,drinken etc is best duur,maar de mensen verdienen daar ook beter dan hier. Het noorderlicht zien lijkt me wel heel vet, net als de poolcirkel bereiken...
Ja, daar was ik al bang voor. Voor die prijzen. Maar ik vond Oostenrijk eigenlijk ook wel erg duur. Is het daar nog duurder, dat jij weet? Noorderlicht lijkt me ook heul mooi.
quote:
Haha, ik ben vrij netjes met klussen gelukkig. Netter dan mijn vader in ieder geval aangezien ik de muren die hij gedaan heeft nu nog een keer mag doen Ik denk dat t wel vrij rustig word dit weekend. Heel misschien zaterdag nog stappen,maar dat weet ik nog niet zeker.
Hahaha, ik heb zelf twee linkerhanden. Gelukkig is mijn papa juist heel erg handig, hij kan meer dan alleen elektrotechniek, dus dat is heel fijn. En joh, een rustig weekendje is toch ook wel eens prima?
quote:
De naam zegt me niet direct iets helaas.Maar psychologische thrillers zijn altijd goed!Idem met detectives of boeken waar je wat van kunt leren. Ik probeer wel geregeld te lezen,al komt t er soms te weinig van (tenzij op reis).Ik lees dus vooral detectives en thrillers,al lees ik nu 'the art of war' van Sun Tsu. Best interessant. Mijn favoriete films zijn toch wel historische films (over waargebeurde dingen), comedy of (heel lame) actiefilms, maar ik heb best veel films dus wissel ook wel af. Wat is t laatste dat jij gekeken hebt?
Je moet maar eens kijken of je eens een boek van hem kan vinden. Na een boek van zijn hand, was ik verkocht. Hij weet zo pakkend te schrijven, maar is ook ontzettend grappig. Hij heeft tien boeken over hetzelfde personage en dat is zo ontzettend komisch. Heel erg verslavend. De laatste serie die ik heb gekeken, is House. De laatste film die ik gekeken heb, is Abduction. En jij? ^^

PS: Hoe gaat het met verven?
 

webicon

quote:
Op 19-06-2015 22:43 schreef yats

[..]

Ik verbaas me er weleens over wat sommige dieren weg krijgen en dat ze toch slank blijven. Al heb ik dat bij sommige mensen ook.Mijn oude kat was volgens mij wel gelukkig ja,ondanks dat hij te zwaar was. Mijn huidige kat is overigens slank...
[..]
Haha, oops! Dat had ik verkeerd begrepen. Ik dacht dat je huidige poes te zwaar was, haha. En tsja. Sommige mensen kunnen ook heel veel eten zonder aan te komen. Daar kan ik echt jaloers op zijn..
quote:

Mooi om zo jong al die ambitie te hebben. Waarvoor heb je zoveel contact met artsen gehad als ik vragen mag? Dat artsen soms erg lomp zijn heb ik zelf helaas ook weleens ervaren. Maar wel mooi dat jij t anders wil gaan doen! Ik wist ook al jong dat ik ofwel rechten,ofwel psychologie wilde gaan studeren, omdat ik mensen wil helpen met hun problemen.
[..]
Mensen helpen komt me erg bekend voor! Dat is ook wel een van mijn redenen geweest om dit te doen. Op mijn medische voorgeschiedenis kom ik later overigens wel een keertje terug. Is erg uitgebreid.. Waarom heb je uiteindelijk voor rechten gekozen en niet voor psychologie?
quote:
Haha, ja, dat leer je echt in twee weken. Lekker kortzichtig gedacht van de opleiding!Gaat die onzekerheid puur over de studie? Wat voor cijfers heb je? Lijkt me inderdaad wel een mooie eer
En goed voor jouw cv! Welke blokken geef je? Je bent niet de enige die niet zo thuis is in contracten, haha. Gelukkig zijn daar juristen voor
Haha, ach. Ik vind het al heel wat dat ze er aandacht aan besteden, daar kunnen sommige opleidingen nog wel wat van opsteken. Maar een jaartje verpleegkunde zal niet misstaan voor de meeste artsen. Mijn onzekerheid is breder dan alleen mijn opleiding, helaas. Het raakt me op alle vlakken en dat is erg vervelend. Mijn laagste cijfer is een 8,2 en mijn hoogste een 9,4. Erg dat ik dan nog zo onzeker blijf he?

Eens in de zoveel tijd gaat er een mailtje rond naar alle mensen die trainingen geven voor dat bedrijf met daarin een aantal trainingen die gegeven moeten worden. Dan kan je daarop reageren. Wie het eerst komt, die het eerst maalt. Hmmm, dan had ik jou maar moeten inschakelen voor dat contract!
quote:
Haha, dat is t enige dat telt toch?
Jaa, en ik ben er nog altijd blij mee. ^^
quote:
Jij kent Westervoort? What? Wat is er in Aalten te doen? Maar je mist weinig aan Westervoort inderdaad

Oostenrijk is iets goedkoper, al scheelt t niet veel. Het noorderlicht lijkt me dus echt fantastisch, maar ook dat kijk ik denk ik liever met een partner
Jaaa, ik ken Westervoort. En ik ga sinds een aantal jaar naar de Zwarte Cross! Niet verkeerd he, voor iemand uit de randstad?
quote:
Haha, dat is inderdaad handig, een handige vader. Leert hij jou ook klussen?
Ja, zeker handig. Hij heeft ook heel veel in en rondom het huis verbouwd. Hij leert mij niet klussen, maar als ik dat zou willen dan kan ik erom vragen. Ik heb gelukkig wel meer klustechnisch en huishoudelijk inzicht dan mijn broer.
quote:
Het verven is bijna klaar en ziet er goed uit!
Fijn dat het zo mooi geworden is!
quote:
Ik ga kijken of ik een boek kan vinden van hem. De laatste film die ik gezien heb is dezelfde als bij jou En qua serie, ik kijk nu Tyrant, dat valt tot nu toe niet tegen. Ken je die serie?
Als je niks kan vinden, kan je altijd een boek van mij lenen. ^^ Hahaha, wat een toeval van die film! Wat vond jij ervan? Die serie ken ik helaas niet. Wat voor een serie is het?

Nog plannen voor vanavond?
 

webicon

quote:
Op 21-06-2015 19:41 schreef yats

[..]

Haha, dat maakt niet uit. Zo kon je het inderdaad lezen. Ik ben ook weleens jaloers op dat soort mensen. Ik moet hard trainen om niet dik te worden. Al vind ik het niet erg om te sporten (ik fitness minimaal 1x per week).
[..]
Ja, hier nog een! Ik sport elke dag ongeveer een uurtje en moet heel erg op mijn voeding letten, wil ik niet aankomen. Bloedirritant!
quote:
Ik zag de PM al, ik hoor het wel. Ik reageer er dadelijk even op. Ik heb uiteindelijk voor rechten gekozen omdat dat me beter lag dan psychologie. Al heb ik bij forensica ook psychologie gehad.
[..]
Kan je toelichten op wat voor manier het je beter ligt? Vind je de stof makkelijker of interessanter of iets het iets anders?
quote:
Dat zou ik geen slecht idee vinden, om artsen ook de 'echte werkvloer' te laten zien/ervaren.Dat scheelt wellicht een hautaine houding t.o.v. de verpleging. Waar zit jouw onzekerheid nog meer in? Ik herken t wel overigens, ik ben op sommige punten ook best onzeker
Nette cijfers overigens! Dat verklaart wel waarom ze je bij die bijbaan aangenomen hebben Wel een handig systeem met die mailtjes. Haha, ik had je wellicht er enig advies in kunnen geven ja
[..]
Het is nu niet zo dat artsen niet hard werken hoor! Maar sommigen zijn inderdaad erg autoritair. Dat is zeker jammer. Ik ben op alle vlakken eigenlijk wel onzeker. Ik ben ontevreden over hoe ik eruit zie, vind het eng om contact te zoeken met andere mensen (introvert/gesloten houding) en ben totaal niet overtuigd van mijn eigen kennis en kunde.. Op welke vlakken ben jij onzeker, als ik vragen mag?
quote:
Dat geloof ik. Het is leuk werk (denk ik) en goed voor je cv
[..]

Haha, je bent een van de weinige die t kent. En dat voor iemand uit de Randstad Ga je voor de sfeer of voor een band? Ik ben er helaas maar 1x geweest...
[..]
Shame on you! Dan moet je dit jaar maar komen. Ik vind de sfeer er echt geweldig, dus daarom kom ik steeds terug. Als er leuke bands spelen, dan is dat ook nog eens een mooie bijkomstigheid. Verder vind ik de cross zelf ook heel tof.
quote:
Handig om zo'n 'mentor' in de buurt te hebben. Bakt jouw broer er weinig van of jij veel?
[..]
Mijn broer is nooit echt zelfstandig geweest en heeft altijd op mijn ouders vertrouwd. Toen hij op zichzelf ging wonen, kon hij bij wijze van spreken nog geen pan met water koken.. Daarentegen ben ik al op vrij jonge leeftijd dingen zelf gaan doen. Het is niet dat ik supergoed kan klussen, maar heb er wel meer inzicht in dan hij.
quote:
Ja, ik ben er ook blij mee. Toch fijn om te zien dat je werk op prijs gesteld word.
[..]

Daar hou ik je aan

Ik vond het op wel een aardige film, al zal het niet in mijn rijtje favorieten komen. Wat vond jij er van? Die serie gaat over een Amerikaanse arts die de 2e zoon is van een dictatoriale president in het Midden Oosten die na 20 jaar weg te zijn geweest met zijn gezin weer terug gaat voor een trouwerij van zijn neef waarop zijn vader overlijd en oudere broer verongelukt.

Ik ben gisteren naar de film geweest (unfriended) en daarna de stad in gegaan. En vandaag naar de slag bij Waterloo gaan kijken. Heb jij nog iets leuks gedaan?
Uiteraard is het fijn als je harde werk op prijs wordt gesteld!

Deal! Dat is zeker geen probleem. En ik vond het wel een leuke film, echt zo'n "verstand op nul" film en een welkome afleiding. Die serie klinkt trouwens ontzettend goed!

Ik ben het hele weekend en vandaag (en morgen, overmorgen, de rest van de komende twee weken... ) bijna non-stop bezig geweest voor mijn opleiding. Nu gelukkig op de bank hangen en NCIS kijken.

Hoe is het op dit moment met jou? Leuke dag gehad? En heb je al iets vernomen van je gesprekken?
 

webicon

quote:
Op 22-06-2015 23:09 schreef yats

[..]

Ja, echt hinderlijk is dat! Alhoewel ik moet bekennen dat ik wel iets meer op mijn eten mag letten
[..]
Ah well, zolang jij lekker in je vel zit, dan maakt het toch niet zoveel uit? Of zou je graag wat meer op je voeding willen letten?
quote:
Het enige blok waar ik een herkansing voor nodig had was rechtspsychologie. De stof interesseert me zeker, alleen trapte ik steeds in psychologische instinkers bij de vraagstelling van het examen, terwijl ik dat bij rechten nooit had.
[..]
In je gehele opleiding maar een herkansing? Toe maar! Ik heb hier dus met een slimme meneer van doen. En las je wilt, kan je je natuurlijk nog altijd in de toekomst wat meer in psychologie verdiepen, lijkt me?
quote:
Ik weet dat artsen hard werken Ik heb 6 jaar met een arts samengewoond, althans, de laatste 1,5 jaar was ze arts, daarvoor nog student. Dagen van 10-12 uur waren geen uitzondering. Het ging vooral om dat autoritaire t.o.v. de verpleging, al word dat langzaam minder heb ik het idee?
Waar ben je qua uiterlijk ontevreden over? Wat vind je eng aan contact met andere mensen zoeken? Ik weet niet hoe je eruit ziet en hoe je irl met mensen om gaat natuurlijk, maar gezien jouw cijfers hoef je je over jouw kennis en kunde sowieso geen zorgen te maken. En de rest zal vast ook wel meevallen, alhoewel ik dat wel enigszins herken. Ik ben onzeker over mijn uiterlijk, hoe ik over kom etc.
[..]
Als student maak ik inderdaad ook wel lange dagen, nu al. Maar dat komt omdat ik dit heel graag wil, dus ik werk er dan ook hard voor. Maar dat is een langdurige relatie! Waarop is het stukgelopen? En het lijkt me dat vooral de wat oudere artsen erg autoritair zijn. Dat er bij de huidige opleidingen toch wel wat meer aandacht aan wordt besteed.

Weet je trouwens zeker dat je geen psychologie had moeten doen? Je weet de juiste vragen te stellen. Enfin, ik ben gedurende mijn hele leven altijd veel te zwaar geweest en ben in de afgelopen drie jaar enorm veel gewicht verloren. Ben nog niet waar ik wil wezen hoor! Echter zie ik mezelf nog altijd als veel te zwaar en daardoor ben ik erg onzeker.

Verder heb ik de afgelopen paar jaar best flink wat dingen meegemaakt, waardoor ik van een open en spontaan persoon naar een gesloten en introvert karakter ben gegaan. Ik heb het idee dat hetgeen wat ik te vertellen heb, niet interessant is, dus dat ik me maar beter op de achtergrond kan houden. Verder vind ik het moeilijk om me zorgeloos te voelen en om over "koetjes en kalfjes" te praten met mensen. Het voelt dan ook alsof ik op een heel andere frequentie functioneer dan de meeste mensen.

Hoe komt het dat jij onzeker bent?
quote:
Haha, wellicht doe ik dat. Al zijn er weinig vrienden die mee willen helaas. De sfeer is inderdaad geweldig, lekker gemoedelijk feesten
[..]
Dan kom ie moar lekker met mij feesten!
quote:
Ai, dat is niet handig. Dan is t verstandiger om zelf vroeg al dingen te gaan leren zodat je jezelf kunt redden als dat moet of als je op jezelf gaat wonen. Kan hij het nu inmiddels wel allemaal?
[..]
Hij schakelt nog altijd voor veel dingen de hulp van mijn ouders in, hehe..
quote:

[..]

Haha, daar hou ik je aan

Het is inderdaad niet een film waar je echt bij na hoeft te denken. Maar soms zijn dat prima films voor een avondje 'vermaek ende afleidingh'.Die serie valt me so far niet tegen, al heb ik nu alleen seizoen 1 gezien.
[..]
Hahaha, ja! Dat is een goede omschrijving van die film. Ik hou wel van dat soort films op de vrijdag- of zaterdagavond. Gewoon lekker kijken en even nergens over nadenken.
quote:
Ai, dat is zuur...Gelukkig is t bijna zomer, tijd om even bij te komen!
[..]
Ja, nog eventjes door de zure appel heen bijten. Ik ben wel echt heel erg aan vakantie toe en kijk er dan ook heel erg naar uit. Nu maar hopen dat ik de komende tentamens haal en dat ik niet moet herkansen. Een van de herkansingen is namelijk van 18:30-21:30 uur op de eerste dag van de cross. Zou echt zuur zijn als ik dan de eerste dag zou missen.
quote:
Gaat wel op zich. Helaas heb ik nog niets gehoord over die gesprekken, buiten dan dat ik bij 1 functie bij de laatste schifting zit en woensdag hoor of ik aangenomen ben of niet. Maar wel een beetje zenuwen daardoor aangezien ik heel graag ander werk wil zodat ik kan verhuizen En bij jou? Al iets van cijfers gehad weer?
Jammer dat je nog niks gehoord heb! Wel fijn dat je bij de laatste schifting zit. ^^ Ik zal voor je duimen morgen. Vanwaar zo die aandrang tot verhuizen, meneer? Ik heb helaas nog geen cijfers terug. Dus dat is flink balen.
 
Vreemde vogel
webicon

quote:
Op 10-06-2015 13:39 schreef yats
Zo, ik ben wel van het late antwoorden zie ik. Sorry. Misschien ben je al wel op vakantie?
Maar... ik was met een vriendin van me naar Macedonië. Zij houdt van zon, zwemmen en cultuur. Ik vind dat ook leuk, maar wil daarnaast altijd een beetje actie/adrenaline. Was in Macedonië goed te combineren.

Leuk zo'n interail! Staat ook nog op mijn 'wensenlijstje'. Veel zien in korte tijd.
Maar een huurauto heeft ook voordelen. Zit je niet gebonden aan vertrektijden en zo.

Voor deze zomer geen vakantieplannen. Ben afgelopen kerstvakantie wel in Thailand geweest. Dus ik begon het jaar met vakantie. Ga me vermaken met een paar bruiloften/vrijgezellenfeesten en vast nog wel een paar keer een dagje weg. En... ik houd wel van actief zijn maar kan ook goed niks doen. Dus ik kom de zomer vast wel door.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
 
Vreemde vogel
webicon

quote:
Op 03-07-2015 16:42 schreef yats

[..]

Haha,dat valt wel mee. Niet iedereen kijkt steeds in zijn/haar fobo Maar nee,zoals het er nu uit ziet ga ik pas rond 11 augustus weg.

Wel fijn dat je op dezelfde lijn zit met die vriendin. Dat heb ik ook met mijn beste vriend. Een beetje cultuur,een beetje geschiedenis,een beetje actie (twee jaar geleden o.a. nog wezen abseilen) en een beetje activiteit (zwemmen,wandelen etc). Zo kom je de tijd wel snel door Wat voor actie/adrenaline hebben jullie daar gedaan?

Interrail is erg handig inderdaad. Veel een relatief klein bedrag zie je in korte tijd best veel van Europa. Ik kan het je echt aanraden, ook vanwege de belevenissen in de diverse treinen en de interrailers onderling. Al vind ik een huurauto persoonlijk fijner omdat je echt overal heen kunt gaan waar je zelf heen wil gaan. Hoe doe jij dat op vakantie?

Thailand? Nice! Waar ben je geweest? Het is altijd fijn het jaar met vakantie te beginnen natuurlijk. Wel jammer dat je deze zomer niet meer weg gaat. Is dat een bewuste keus? Wel leuk om diverse bruiloften/vrijgezellenfeesten te hebben! Dit jaar heb ik er daar helaas geen van,maar ik verwacht eigenlijk volgend jaar bij sommige vrienden van me wel dat zoiets er aan zit te komen. Wat voor dagjes weg ga je doen? Stedenbezoek of toch eerder strand?
Voor het antwoord... zie mijn fobo... ik had per ongeluk bij mezelf geantwoord en kon het niet plakken naar jou
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
 
Avec persévérance.
webicon

quote:
Op 05-07-2015 20:42 schreef yats
Waar is de foto van t water gebleven?
Vond ik wel mooi maar van Parks & Rec word ik vrolijker .
 
Avec persévérance.
webicon

quote:
Op 07-07-2015 18:12 schreef yats
Hey,de foto is terug!
Ja! Zou nu bijna gaan denken dat ik alles weer op de rit heb .
 
Avec persévérance.
webicon

quote:
Op 08-07-2015 17:24 schreef yats

[..]

Komt goed
Op een dag kan ik er misschien zelfs om lachen . Bij jou ook zoveel regen gevallen? Deed me denken aan de herfst.
 
Avec persévérance.
webicon

quote:
Op 08-07-2015 19:50 schreef yats

[..]

Dat weet ik wel zeker dat je dat kan.

En ja, ik ben vanmiddag twee keer 'verzopen' helaas. Jij bent droog gebleven? De zomer is erg kort dit jaar blijkbaar
Ja! De hond is bij mijn ex (oef) en dus heb ik nu niet echt een reden om naar buiten te gaan . Maar geniet er wel van hoor. Op de bank liggen en naar het getik van de regen op de ramen luisteren. Netflix. Het betere leven .

Viel me vandaag pas op dat de dagen nu al stuk korter zijn. Ach, ook de herfst en winter hebben zo hun dingetjes (sneeuw!)
 
Avec persévérance.
webicon

quote:
Op 08-07-2015 23:25 schreef yats

[..]

Het is wel goed om af en toe buiten te komen,al kan ik me met die regen wel voorstellen dat je daar geen zin in hebt. En het is ook wel fijn om dat getik te horen en netflix te kijken natuurlijk.

Ja,ik vrees dat t nu snel gaat. Helaas, ik hou wel van een lange zwoele zomeravond (mits t geen 35 graden is). Wat is jouw favoriete seizoen?
Normaal gesproken ben ik zo'n 2/3 uur per dag buiten aan het wandelen . Dus dat zit wel goed. Maar met regen is het wel lekkerder om binnen te zitten. Moet nog een paar regenlaarzen aanschaffen bedenk ik me nu.

Mijn favoriete seizoen... Lente. Denk ik. Houd ook wel van de winter. En de herfst met al die kleuren! En in de herfst en winter kunnen stoofpotten weer . Dus ik denk die twee dan. De zomer heb ik het minste mee maar is ook genieten. Lekker over de dijk kunnen fietsen zonder jas aan, lange zomeravonden inderdaad. Daar dus de zomer?

Ik heb vanmiddag in het bos gewandeld. Was erg fijn (en soms toch best wel fris). Ook mijn spullen uitgepakt / opgeruimd dus slaap nu in een opgeruimde kamer en ik moet zeggen dat dat ook wel scheelt. Vandaag gaat het dus best goed met mij . Hoe is jouw dag?
 
Avec persévérance.
webicon

quote:
Op 09-07-2015 21:11 schreef yats

[..]

Dat klinkt niet verkeerd, lekker buiten wandelen. Vanwege de hond? In de zomer vind ik wandelen in de regen wel lekker moet ik zeggen. Dan is t soms letterlijk 'singing in the rain',zeker op een warme dag...

Mijn favoriete seizoen is de lente. Dan worden de dagen weer langer, word t langzaam warmer, zijn de winterdipjes van iedereen weer voorbij, komen de vlinders weer op etc.
Al hebben alle seizoenen wel iets. De winter heeft sneeuw en gezelligheid voor de open haard,de lente wat ik net al zei, de zomer lange lamme zomeravonden met vrienden en de herfst een enorm mooie natuur.

Het bos is altijd lekker om tot rust te komen, even na te denken etc. Het zal wel rustig geweest zijn denk ik? Al iets van 'rust' weten te vinden? Wel fijn om te horen dat t goed met je gaat! Mijn dag was vooral druk met twee klantgesprekken en een soort van deal met een advocaat om een deel van zijn zaken over te gaan nemen. Maar dat moet ik nog op papier zetten Nog leuke plannen dit weekend?
Ja, maar voordat ik de hond had kwam ik ook al vaak buiten. Toen liep ik nog regelmatig hard, daar doe ik op dit moment even helemaal niets meer mee. Is wel de bedoeling, maar dat komt nog. En ja, regen kan dan zo heerlijk verkoelend zijn. Ben het met jou eens, alle seizoenen hebben wel iets!

Wat wandelaars, maar het viel mee. Donderdag . Was er wel echt eventjes uit. Fijn gezelschap. Dat helpt natuurlijk ook wel! Klinkt goed. Druk zijn is goed, toch? Dit is mijn werkweekend dus niks bijzonders gepland. En jij?
 
Avec persévérance.
webicon

quote:
Op 10-07-2015 17:11 schreef yats

[..]

Af en toe buiten lopen is gewoon heerlijk. Hoeveel kilometer liep je met hardlopen? Of deed je het gewoon puur ter ontspanning?

Dat is fijn! Gezelschap is goed in jouw huidige situatie. Druk zijn is inderdaad goed, dat geeft afleiding. Ik ga morgen eens mijn spullen uitzoeken en een boel dingen verkopen/aan het goede doel geven. Dat wil ik al langer doen maar t komt er steeds niet van tot nu toe. Verder weinig gepland tot nu toe. Ben je dan t hele weekend aan het werk?
Puur om te ontspannen. Soms heb ik van die onrustige benen en dan helpt het om een stukje te gaan rennen.

Absoluut. Ik merk dat ik veel heb aan de mensen om mij heen, echt fijn. Hoop dat dat bij jou ook zo is. Goed bezig trouwens. Ben jij een verzamelaar? .

Ehm, heb twee dagdiensten dus dan ben ik zaterdag om 17:00 u klaar en op zondag om 16:00 u. Ik weet niet wat ik daarna ga doen. Heb wel zin om ergens te gaan eten!
 
Avec persévérance.
webicon

quote:
Op 10-07-2015 18:20 schreef yats

[..]

Ah, dat is de beste reden om te gaan hardlopen. En dan de uiterwaarden in?

Ik heb gelukkig een paar vrienden die me (meestal) steunen als het even lastig is. Al ligt de sleutel tot geluk uiteindelijk wel bij jezelf, denk je niet? En nee, ik ben niet echt een verzamelaar,maar ik merk wel dat ik in de afgelopen jaren teveel dingen 'verzamelt' heb. Dus opruiming mag wel een keer

Dat zijn op zich best fijne werktijden! Ga je met vrienden wat eten? Je bent ook van harte welkom hier in Arnhem natuurlijk als je daar zin in hebt?
Liep meestal over de dijk maar zal nu een ander rondje moeten bedenken .

Ja, ben ik het wel met je eens. Al kan je omgeving het ook een stuk makkelijker (of juist moeilijker) maken. Alles op z'n tijd. Herkenbaar hoor. Ik weet nu pas hoeveel spullen ik daadwerkelijk heb en hoe weinig ik aan veel van die spullen heb als het er op aan komt. Misschien moet ik ook maar eens gaan opruimen .

Ja, valt mee. Soms heb ik een avonddienst en dan werk ik tot half 11. Dat vind ik dan minder, maar zo nu en dan wat afwisseling is ergens ook wel prettig. Oh ik weet het nog niet trouwens! Maar goed om te weten. Arnhem is leuk. Wat raad je aan?
 
Avec persévérance.
webicon

quote:
Op 11-07-2015 03:41 schreef yats

[..]

Daar kom je vast wel uit denk ik

Het is vooral lastiger als mensen continu vragen blijven stellen etc of opmerkingen als 'ik zag t niet aan komen' maken. Maar meestal snappen vrienden en familieleden wel dat ze dat niet moeten doen. Of zijn ze bij jou zo tactloos? Alles op zijn tijd inderdaad. Uiteindelijk komt t allemaal wel weer goed. Wat zou je op willen ruimen qua spullen? Ik begin morgen met kleding en ga daarna langzaam mijn verhuisdozen een voor een uitspitten op overbodige spullen.

Voor een avonddienst valt dat nog best mee. Werken ze bij jullie ook met nachtdiensten? Die zijn naar om te hebben. Qua aanraders zou ik iets op of rond de Korenmarkt zoeken, al zitten er op de Rijnkade ook twee erg goede restaurants. Waar heb je trek in?
Ik hoor vooral "ach meisje, kan gebeuren''. Eh ja, het is al gebeurd . Maar dat soort opmerkingen ook wel. Zo raar ook dat je niet alles aan de grote klok hangt . Nou, ik heb veel kleding. Veel kan weg. En gewoon een hoop prullaria. Alleen al drie dozen waar kookboeken in zitten (maar die gaan echt niet weg). Is het bij jou gelukt? En jij was nog laat op zeg! .

Nee, wel met slaapdiensten. Dan ben je tot 23:00 u beschikbaar en dan mag je gewoon lekker slapen (alsof dat lukt) tot 07:00 uur. Als er iets in de nacht gebeurt moet je wel je nest uit en ik ben ook achterwacht voor verschillende locaties dus telefonisch bereikbaar als er iets met cliënten is.

Houd je van sushi? (heb eigenlijk zin in tapas).
 
Avec persévérance.
webicon

quote:
Op 11-07-2015 21:56 schreef yats

[..]

Argh,dat is ook zo'n irritante tekst om te horen. Of de 'dat hoort bij het leven,je bent nog jong'. En inderdaad, niet iedereen hoeft alles te weten, maar dat snapt niet iedereen helaas...

Ik ben halverwege met alles uitzoeken. Ik heb net twee zakken kleding in de container voor het goede doel gedaan en waarschijnlijk komt er morgen nog een zak bij. Kleding stapelt zich snel op merk ik Verder moet ik morgen nog iets van zeven dozen met boeken uitzoeken (dat stapelt zich in al die jaren op blijkbaar...oops). Wat voor kookboeken zijn het? En ja, ik was gisteren wat gaan drinken in Utrecht en dus erg laat thuis.

Dat lijkt me niet fijn qua dienst. Zeker als er een incident is,dan slaap je eerder niet dan wel lijkt me? Ik ben wel blij dat ik dat bij mijn werk niet heb (tenzij ik advocaat zou worden en piket zou draaien). Heb je weleens meegemaakt dat er iets gebeurde?

En ja, ik ben een sushi-fan. Maar jij hebt liever tapas? Die zitten beide in Arnhem op meerdere locaties gelukkig

Ach... mensen .

Goed bezig trouwens! En was het gezellig in Utrecht? Met een leuk vrouwmens of gewoon met vrienden? (wat ook leuk zou moeten zijn) Oef, ik heb van alles liggen. Houd veel van de boeken van Ottolenghi (mijn lievelings).

Het niet kunnen slapen komt bij mij vooral doordat het een onrustige wijk is en je dus veel geluiden op straat hoort. Ben een dorp gewend waar op een gegeven moment geen auto meer voorbij komt gereden dus dat is wel even wennen... Er is gelukkig nog nooit iets geks gebeurd dus dat scheelt. Ben wel eens gebeld door een cliënt die dan een bloedneus had, of ik even kon helpen? Dat soort dingetjes.

Ik eet bijna alles wel. Renao ziet er wel goed uit. Wel eens geweest?
 
Avec persévérance.
webicon

quote:
Op 11-07-2015 23:09 schreef yats

[..]

True...

Thxs! Het was zeker gezellig. Jammer dat de tijd dan altijd zo snel voorbij vliegt. Onder andere met een leuke vrouw ja Ik had met fok-it en inolvidable afgesproken. Ottolenghi ken ik niet, wat voor gerechten maakt hij?

Oh ja,dat is wel onhandig. Daar moest ik ook aan wennen toen ik vanuit Maastricht naar hier verhuisde, ik was juist de drukte van de stad gewend (met het station tegenover mijn huis). Is jouw dorp zo rustig? Als dat t ergste is valt t (gelukkig) nog mee

Goede eigenschap! Ik heb er nooit gegeten,dus geen idee of t wat is/hoe goed t is De laatste keer dat ik sushi ging eten in Arnhem ben ik naar Koi aan het Gele Rijdersplein gegaan.
Klinkt gezellig. Leuk!
Hier krijg je een idee (hoeft er niet eens zijn kookboeken voor aan te schaffen)

Ja, dat had ik ook wel toen ik juist in een dorp ging wonen. Kwam al niet uit een hele grote stad maar het is toch anders. Ach, alles went uiteindelijk.

Goede recensies .
 
Avec persévérance.
webicon

quote:
Op 11-07-2015 23:33 schreef yats

[..]

Ja,dat was t zeker! Ken jij veel fokkers/foksters? Ik krijg honger als ik op die site kijk,dat is een goed teken

Een dorp went zeker,al is het toch fijner dat er in een stad meer mogelijkheden zijn. Hier is na 22.00 uur weinig meer te beleven,zelfs niet in een weekend in een van de dorpskroegen.

Als het goede recensies zijn valt het zeker te overwegen. Al is kiezen lastig met zo'n kaart. Jammie!
IRL bedoel je dan? Drie. Valt wel mee dus.
Foodgawker is wel een aanrader als je van koken houdt. Staan elke dag weer nieuwe dingen op .

Ik weet niet of ik in een grote stad zou kunnen wonen. Arnhem vind ik wel leuk maar ik blijf liever dicht bij mijn netwerk. Hoeveel minuten met de auto ben je van een grotere stad verwijderd?

Heb jij ook altijd moeite met kiezen? Flip a coin op random.org .
 
Vreemde vogel
webicon

quote:
Op 22-08-2015 15:58 schreef yats
Inmiddels ben ik weer terug van vakantie (na een korte nacht ivm een ochtendvlucht).

Hoe gaat t met jou? Nog steeds last van de tekenbeet? Ben je nog op vakantie geweest?

Ik vond Ohrid een beetje tegenvallen (te toeristisch geworden), Sarrande (Albanie) en Kotor (Montenegro) waren daarentegen echt super
Welkom terug in Nederland Je hebt het leuk gehad dus. Jammer dat Ohrid inmiddels toeristisch is geworden. Dan waren wij er precies op tijd. Al wel beginnend toeristisch, maar niet teveel. Juist leuk inderdaad als plaatsen nog niet zo zijn ontdekt/overgenomen door toeristen.

Van de tekenbeet (al elf jaar geleden opgelopen en pas na negen jaar goed behandeld... dus of het helemaal weg is/gaat vraag ik me af)heb ik soms wel last. Maar in de vakantie kan ik veel rust nemen. Dus dan gaat het vrij goed.
Ik ben niet op vakantie geweest, maar vond het wel echt lekker om even uit te rusten. Niet verveeld Volgende week begint mijn stage weer en deze week alvast wat voorbereidingen daarvoor.
Heb jij nog even vrij (gehad)na je vakantie? Of moest je meteen weer aan de slag?
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
 
Vreemde vogel
webicon

quote:
Op 28-08-2015 21:24 schreef yats

[..]

Thxs! Ja, ik heb het zeker leuk gehad, al was het soms best vermoeiend vanwege het reizen (de wegen daar zijn niet zo best). Jullie zijn denk ik inderdaad precies op tijd geweest! Maar gelukkig zijn er nog genoeg van dergelijke on-ontdekte plaatsen in de wereld

Dat is naar,van die tekenbeet. Was dat zo lang verborgen dat het pas na 9 jaar goed behandeld is? Waar heb je last van qua klachten als ik vragen mag? Wel lekker uitgerust nu? Wat voor stage loop je? Ik moest helaas dinsdag weer aan de slag...
Dat is zeker zo, er is nog heel veel te ontdekken op de wereld!

Die tekenbeet gaf hele vage klachten. Niet ernstig 'genoeg' om mee naar een arts te gaan. Ik zocht er andere verklaringen voor dan lyme. Had eerst vooral last van vermoeidheid (elke middag slapen). Later ging mijn conditie ineens hard achteruit. Snel buiten adem en moest lang herstellen van sport. Maar langzamerhand kreeg ik neuroklachten. Wat precies vind ik lastig uit te leggen, maar eng was/is het! Het meest concrete is dat ik vaak erg licht in mijn hoofd en me daardoor erg afwezig voel. Klinkt niet zo vervelend misschien maar wordt op de lange duur frustrerend. Verder wel andere voorbeelden, maar dat zet ik liever niet in iets openbaars als fobo

Je eerste werkdagen weer overleefd? Kun je het vakantieritme nog een beetje vasthouden? Morgenavond alweer weekend in ieder geval!
Dit bericht is op 03-09-2015 om 23:40 geëdit door pietkanarie.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
 
Vreemde vogel
webicon

quote:
Op 04-09-2015 15:01 schreef yats

[..]

Er is zeker nog genoeg te ontdekken. Ik ga denk ik nog een grote Europese reis maken en ga dan buiten Europa verder. Al word dat pas volgend jaar zomer denk ik. Is er nog een plek waar jij heel graag heen wil?

Dat klinkt inderdaad best naar. Dat 'even licht in het hoofd' herken ik wel, dat heb ik ook soms (vooral na zware inspanning) en komt bij mij door mijn bloeddruk. Dat zal helaas nooit meer veranderen. Is er bij jou wel nog iets aan te doen? Logisch dat je dat niet op een foto zet by the way

Ja, ik leef nog gelukkig, hou jij het nog vol? Ik ben het vakantieritme helaas volledig kwijt, maar wellicht komt dat er weer als de verhuizing door gaat en ik hier vertrek, geen idee. Gelukkig is t bijna weekend, al heb ik weinig gepland. Ga jij nog wat leuks doen?
Recordlaat antwoord van mij maar goed... een reis buiten Europa ga je vast leuk vinden Ik heb niet echt plekken waar ik perse naar toe wil. Al staan Costa Rica/Amazonegebied/midden oosten (wel ergens waar het niet te onrustig is op dat moment natuurlijk!) wel hoog op mijn lijstje. Sowieso hoop ik elk continent een keer te kunnen bezoeken. Tot nu toe Europa en Azië gehad, dus nog heel wat te gaan.

Dat lichte gevoel in mijn hoofd komt bij misschien ook wel door mijn bloeddruk? Heb wel neiging tot een lage bloeddruk. Niet alleen bij inspanning. Zout doet me goed, maar ik kan niet de hele dag zout gaan eten/drinken natuurlijk.

Jammer dat je je vakantieritme alweer snel kwijt was. Dat is altijd lastig vast te houden Voor dit weekend geen plannen, wel voor morgen. Ga dan floaten. In een cabine drijven met zout water. Wat zijn jouw plannen of wat ben je juist niet van plan?
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
 
Illusion
webicon

quote:
Op 12-10-2015 22:34 schreef yats
Welkom terug!
Thanks! Jij vermaakt je nog steeds?
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
 
Illusion
webicon

quote:
Op 14-10-2015 13:25 schreef yats

[..]

Sommige users zorgen voor een lach op mijn gezicht.
dan hoop ik dat jij sommige users vaak spreekt
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
 
Avec persévérance.
webicon

Yatsieee
 
Illusion
webicon

quote:
Op 14-10-2015 16:05 schreef yats

[..]

De ene meer dan de ander. Maar ach, ik vermaak me wel. Jij ook?
Zo moet dat ook! ik vermaak me tot nu toe weer prima
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
 
Illusion
webicon

quote:
Op 14-10-2015 17:57 schreef yats

[..]

Zeker! Iets met ervaring
zeg, wat vond jij van Better call saul?
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
 
Avec persévérance.
webicon

quote:
Op 14-10-2015 17:56 schreef yats

[..]

Hey jij
Morgen regent het ook.
 
Avec persévérance.
webicon

quote:
Op 14-10-2015 20:17 schreef yats

[..]

Heftig of motregen? Anders een dagje Den Haag?
We kijken morgen wel .
 
Illusion
webicon

quote:
Op 14-10-2015 20:19 schreef yats

[..]

Ik heb ze aangeklaagd dat ze mijn levensverhaal niet correct weergeven.

Nee, zonder gein, ik heb pas 1 aflevering gezien. Te druk Wat vond jij er van?
mmm....... zal t niet voor je spoilen dan
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
 
Illusion
webicon

quote:
Op 15-10-2015 09:29 schreef yats

[..]

Thxs! Komende week waarschijnlijk wat meer tijd dus wellicht kan ik het dan kijken. Wat vond jij van de serie?
Ik vond het tegenvallen.. te weinig power in de serie.. Verhaallijn wel leuk maar t daagde me niet uit om in een teug het hele seizoen te kijken
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
 
Illusion
webicon

quote:
Op 15-10-2015 22:13 schreef yats

[..]

Dat had ik bij breaking bad in het begin ook. Later werd dat een stuk beter. Heb je nog andere tips qua series?
Breaking bad vond ik mooi dat begin altijd oke was, dan midden een beetje blehh en dan het einde weer vet, waardoor ik de volgende aflevering weer wilde zien

mmm, wat vind je leuk om te kijken?
ik hou een zwak voor series als californication, entourage en suits
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
 
Illusion
webicon

quote:
Op 16-10-2015 09:36 schreef yats

[..]

Suits

De laatste serie die ik gezien heb was the Americans, die was ook prima! Ken je die serie?
Suits is fijn!

nee die ken ik niet.. waar gaat het over?
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
 
Illusion
webicon

quote:
Op 16-10-2015 17:37 schreef yats

[..]

Ik heb pas twee seizoenen gezien. Ach, meer om naar uit te kijken

The Americans gaat over Russische spionnen die in de jaren '70/'80 in de VS actief waren en daar als gewone Amerikaanse gezinnen onopvallend leefden maar ondertussen allerlei missies volbrachten.

Hoe was t sporten?
DOOR KIJKEN!!!! het is mooi.

Haha o nee, dat ga ik niet kijken dan. klinkt als alles wat ik niet leuk vind

Sporten was fijn! nu spierpijn
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
 
Illusion
webicon

quote:
Op 16-10-2015 20:40 schreef yats

[..]

Nu al spierpijn? Dat doe je snel! Ik kom net terug uit de sportschool, heerlijk vind ik dat.

Wat is er mis met die serie?
Ja, ik ben "ziek" dus mn lichaam reageert heftig op kracht training. maar dat moet om mn lijf sterk te krijgen. dus ff door bikkelen

ik hou niet zo van series die zich in het verleden afspelen.. kan ik me niet voor enthousiast maken
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
 
Illusion
webicon

quote:
Op 17-10-2015 12:50 schreef yats

[..]

Hm, dat klinkt vervelend, niets ernstigs hoop ik? Wat is je doel qua krachttraining?
Gezond worden
ik heb Fibromyalgie.. en dus veel last van spieren, dus remedie is spieren trainen zodat ik het beter kan handelen. dat is mijn doel van kracht training.
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
 
Illusion
webicon

quote:
Op 17-10-2015 23:12 schreef yats

[..]

Ah, je bent al de tweede fokster die ik 'ken' die dat heeft. Ik weet er niet heel veel vanaf buiten dat je soms uit het niets enorm moe kunt zijn. Is het te genezen? Hoeveel train je nu?
Nee, helaas chronisch...

Veel moe, veel pijn in spieren en gewrichten. feitelijk een auto-imuum ziekte.

ik sport 3x per week in de gym en dan nog wandelen of met paardjes wat ondernemen.
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
 

webicon

quote:
Op 20-10-2015 15:33 schreef yats
Dat plaatje
Welke van de 11?
 
Avec persévérance.
webicon

Al (mentaal) voorbereid?
 
 

webicon

quote:
Op 12-11-2015 10:24 schreef yats
Een leeg fobo? Dat kan niet he straw
Blijkbaar niet.
 
Avec persévérance.
webicon

quote:
Op 21-11-2015 00:47 schreef yats
Sterkte
Dankje .
 

webicon

Words can kill? Alles oke yatsie?
 
Avec persévérance.
webicon

quote:
Op 25-11-2015 14:09 schreef yats
Een leeg fobo, whut?
Mooier zo.
 

webicon

quote:
Op 30-12-2015 16:04 schreef yats
Proost
Cheers!
 

webicon

quote:
Op 31-12-2015 11:19 schreef yats

[..]

Vanavond weer? Alvast een fijn en geweldig 2016 gewenst
Uiteraard. Wel meer dan wijn denk ik.

Jij ook een gezond en fantastisch 2016 gewenst!
 
 
Doe mij er nog maar 1
webicon

quote:
Op 16-10-2015 09:37 schreef yats
Dag lurkster

Lurken is life.
Dag.
 
Kutwijf.

quote:
Op 24-02-2016 23:09 schreef yats
Ik kom teruggluren nadat je bij mij keek. Wat voor camera is dat op de vijfde foto?
Een Canon.. euh... iets met 4... 450D
 
wegen
webicon

Foto alstublieft!