Terug naar het FOK!fotoboek Bekijk de mannen in het FOK!fotoboek Bekijk de vrouwen in het FOK!fotoboek FAQ
Roel - Roel0f
no userpicture
Abonnement FOK!free abonnement
pm
strikingly unconventional
webicon

quote:
Op 11-06-2010 23:52 schreef Roel0f

[..]

Hey suikertaartje, aangenaam.
Ik zie net dat jij een aardig groot fotoboek hebt. Is het goed als ik morgen ff kom lurken, dan kan ik hem ff doorlezen ;D
Ja, prima hoor, zal ik je er dan even aan helpen herinneren dat het vandaag morgen is?

Ohja, en zoveel interessants staat er niet in mijn fobo hoor
Dit bericht is op 12-06-2010 om 14:56 geëdit door suikertaartje.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
 
Student Midwife
webicon

quote:
Op 11-06-2010 23:07 schreef Roel0f

[..]

Ja, het probleem zit hem in het naar huis nemen van het werk. Mentaal dan. Ik had 3-dagen cursus voor mijn werk. De afgelopen dagen heb ik alleen maar mail zitten weg te werken Niks ernstigs, maar het word wel structureel.. dat ik gepassioneerd veel werk

Ik geloof persoonlijk dat je ook niet zo snel uitgeleerd bent. Mijn opleiding heeft mij ook niet voorbereid op het werken. Het leren van nieuwe dingen is echt geweldig leuk...
wat ik mij afvraag, met jouw studie, hoe zie jij je toekomst?
Zolang je er voldoening en misschien zelfs plezier uit haalt hoeft het niet erg te zijn dat je je werk mee naar huis neemt. Alleen, niet te vaak en je slaap zou er ook niet onder moeten lijden.
Gelukkig heb ik nog een simpele studentenbaan, dat neem je echt niet mee naar huis

En mijn toekomst... Poeh! Ik stel m'n toekomst (of eigenlijk keuzes maken over m'n toekomst) een beetje uit. Ik zag mezelf altijd in een klinische setting, therapeut worden. Maar toch lonkt het onderzoek... Dus ik combineer de komende jaren 2 masters om mezelf alle mogelijkheden te geven. Clinicus, onderzoeker of een combinatie... Ik weet het niet; het is allemaal mooi! Tijd zal het leren.

Wat doe jij eigenlijk?
♥ || Baby catcher in training || ♥
 
~*~
webicon

quote:
Op 12-06-2010 00:08 schreef Roel0f

[..]

Uhm, aan die weg staan maar 2 huizen...

tja hier in drenthe zijn de huizen dunbezaaid
Drenthe, jeetje. Daar kom ik dus nooit he Is het wel een beetje levendig daar?
Mieuw!
 
You break it, You buy it.
webicon

quote:
Op 12-06-2010 21:39 schreef Roel0f

[..]

Ooh nu maak jij mij heel nieuwsgierig.
Maakt het trouwens iets uit , als jij rare fetishes hebt dan worden de mijne toch niet minder raar?

Maar vertel eens, waarvoor zou ik jou 's nachts wel wakker mogen maken
Eens stond dat in mn spuisels
Voor helemaal niks, al heb ik een milj. gewonnen dan wacht je maar netjes tot ik wakker word

Ik drink graag warm mensen bloed, en jij?
ok dat lieg ik, maar ja moet het toch een beetje up spice'en of nie dan
Meervoud van lef, is leven.
 


En ... al breaking bad gekeken?
 
~*~
webicon

quote:
Op 13-06-2010 00:27 schreef Roel0f

[..]

Jahoor, soms staat het stoplicht op rood en soms op groen

Ach het dorp waar ik woon heeft zelfs zijn eigen moordzaak die de voorpagina's haalt. Het lijkt net een echte stad
Jullie hebben stoplichten oh noos!!! Daar gaat het al mis he. Dat vraagt gewoon om een moordzaak..geen getuigen..omdat ze voor het stoplicht staan te wachten.. Praat je ook met zo'n N hihihihihihi
Mieuw!
 
Dat dus
webicon

quote:
Op 13-06-2010 00:44 schreef Roel0f
of uitschrijven. je hoeft niet voor de school te betalen, om binnen 10 jaar de opleiding af te ronden.

PS verkapte lurkpost
Dat moet je eens uitleggen
I reject reality and substitute my own
 

webicon

quote:
Op 13-06-2010 00:46 schreef Roel0f

[..]

Mag ik dat zelf ook beoordelen?
 

webicon

quote:
Op 13-06-2010 01:01 schreef Roel0f

[..]

Hmm, zeker daar zit een vleug schattig in. Maar ik zie ook sensueel en tintje creatief?
Yes
 
Dat dus
webicon

quote:
Op 13-06-2010 01:06 schreef Roel0f

[..]

uitschrijven en dan last-minute (half jaar ofzo) toch je punten halen. Ik zie het nut er niet van in, maar ik zag laatst iemand het doen. precies 10 jaar over zijn op leiding gedaan...
Met nog anderhalf a twee jaar te gaan heeft dat geen zin, aangezien ik vanaf september zelf de kosten mag gaan ophoesten.
I reject reality and substitute my own
 
Dat dus
webicon

quote:
Op 13-06-2010 01:10 schreef Roel0f

[..]

Vanwaar de vertraging?
Bijna twee jaar journalistiek gestudeerd, er achter komen dat 't toch niks voor me is en toen begonnen met de lerarenopleiding Nederlands.
I reject reality and substitute my own
 
Dat dus
webicon

quote:
Op 13-06-2010 01:16 schreef Roel0f

[..]

Ach, beter na 2 jaar erachter komen i.p.v. 4 jaar
Ik hoop voor je dat de lerarenopleiding beter bevalt, hoe kwam je op het idee om toch iets anders te gaan studeren?
De journalistiek is en blijft interessant, ik houd van schrijven en het nieuws. Maar ik zag het niet zitten om het de rest van mijn leven te doen, misschien doe ik ooit nog iets freelance. En aangezien taal en dergelijke mijn ding is, was de keuze voor Nederlands al snel gemaakt. Leraar worden was toch al iets wat al vrij lang door m'n hoofd heeft gespookt.
I reject reality and substitute my own
 


quote:
Op 13-06-2010 00:42 schreef Roel0f

[..]

Aflevering 1: check
Aflevering 2: as we speak
De rest komt nu binnen

Ik weet nog niet wat ik ervan vind, maar de eerste indruk is positief. Nog meer goede suggesties?

En nog iets leuks gedaan dit weekend?
Je moet even inkomen, was met Dexter ook zo (had ik iig wel). Zodra je helemaal in het verhaal zit dan .... Vanaf dat ze samen gaan werken wordt het pas echt vet
 
Dat dus
webicon

quote:
Op 13-06-2010 01:41 schreef Roel0f

[..]

niet dat ik het uit je hoofd wil praten, maar leraar? Ik zie er persoonlijk niets leuks in, maar ieder zijn eigen passie. Het taal gedeelte kan ik begrijpen. Wat lijkt jou mooi aan leraar zijn?
Kennis overbrengen, dat allereerst al. Daarnaast de omgang met leerlingen. Ik heb inmiddels al twee stages achter de rug, dus mij praat je sowieso niets uit het hoofd. Het is gewoon ontzettend mooi om te zien dat je als leraar heus niet je verhaaltje hoeft te houden in de hoop ze iets te leren, want ze weten zelf (als klas) al ontzettend veel. Daarnaast de vooruitgang zien die leerlingen maken. En naast al die typische vakdingen, de gewone omgang met leerlingen ook. Leuk voorbeeldje: het viel me op dat één van de jongens zijn haar ontzettend kort had laten knippen, dus ik vraag daar naar. Wat blijkt nou? Hij had een weddenschap met zijn vader over een oefenwedstrijd van Nederland tegen ... (ik weet het niet meer). Als Nederland meer dan vier goals zou maken, zou de jongen zijn haar korter doen, was het minder dan vier goals, dan de vader.
I reject reality and substitute my own
 

webicon

quote:
Op 13-06-2010 01:46 schreef Roel0f

[..]

aardig unieke muziek... maar als ik het goed begrijp wil je daar niet mee verder gaan en in de toekomst juist een eigen wellness center wilt? Vanwaar die passie?
Haha nou wel door met de muziek hoor zit ook in een bandje waar het erg goed mee loopt . Diverse optredens staan op het programma en het is allemaal quite serious Fun but serious haha.

En ja ik wil ook iets doen in de wellness, ik ben dol op spa's en therapieën, toepassingen die mensen helpen te ontspannen, relaxen, verwerken.. etc. Ik wil mensen datgene bieden wat ik in mijn opleiding en at the moment ook stage niet kan vinden, het geeft niet genoeg voldoening.

Maar goed je weet natuurlijk nooit hoe dingen lopen , misschien eindig ik wel als huisvrouw , niet echt iets voor mij maar toch
 
Dat dus
webicon

quote:
Op 13-06-2010 01:50 schreef Roel0f

[..]

Zal nederland-hongarije zijn

Ik kan mij er wel iets bij voorstellen, ik vind het contact met klanten ook een van de pluspunten aan mijn werk. Terwijl ik heel technisch geschoold ben.

Maar kunnen ze als klas zijnde jouw het leven ook niet moeilijk maken, hoe voorkom je dat?
Dat was het inderdaad.

Natuurlijk kan een klas een leraar het leven ook moeilijk maken. Maar mocht dat gebeuren, dan vraag ik me ernstig af waarom je dan leraar bent geworden. Natuurlijk heb je er altijd rotte appels tussen zitten, maar over het algemeen zijn leerlingen prima handelbaar. Dat heeft al veel te maken met hoe je voor de klas staat, je moet er wel echt staan, zeg maar. Daarnaast ook gewoon consequent zijn in je regels (waarvan ze uiteraard op de hoogte zijn, als ze zomaar ergens op worden afgestraft, worden zij daar ook niet blijer van). Daarnaast ook gewoon goed contact met de klas, er moet ook ruimte zijn voor een praatje over het weekend ofzo, dat kan zowel individueel als met de hele klas.
I reject reality and substitute my own
 

webicon

quote:
Op 13-06-2010 02:05 schreef Roel0f

[..]

Ok, ik zit niet echt in jullie doelgroep, om het zo te zeggen. Maar is er nou veel markt/festivals voor jullie genre?

Watvoor opleiding/stage volg jij nu dan. En op welk vlak schiet dit te kort?


Ach ja, ik word later ook rijk
Hehe ja hoor behoorlijk . Denk dat het flink wordt onderschat .

Nja Interactief Vormgeven en het is wel leuk, maar.. nja gewoon niet m'n ding. Voldoening haal ik uit het werken en zorgen met en voor mensen . Dat doet me meer dan een product in elkaar stampen voor een of ander bedrijf dat alleen maar geld uit de mensen wil trekken .

Haha, rijk als in geld of rijk als in gelukkig en gezond?
 
~*~
webicon

quote:
Op 13-06-2010 00:55 schreef Roel0f

[..]

wij slikk'n helemaal geen enn'n in
ik spreek een aardig netjes nederlands, maar het inslikken van de N is moeilijk om te vermijden.

Ik weet eigenlijk helemaal niet waar jij vandaan komt, maar ongetwijfeld heb jij ook een accent
misschien had ik dat moeten vragen voordat ik jouw tuin zou gaan schoffelen
Ik praat gewoon ABN kom wel uit een deel van NL, waar men geneigd is om anders te praten Daar hoor ik gelukkig niet bij
Mieuw!
 


quote:
Op 12-06-2010 21:50 schreef Roel0f

[..]

Ik hou wel van muziek waar iets ongewoons in zit. Maar hoe hard ik het ook probeer... Chopin kan mij nog niet heel erg bekoren, het is wel leuk om te horen maar ik heb nooit het idee ik zet ff klassieke muziek op... terwijl ik zelf vind dat ik een brede muziek smaak heb. Onder het mom als het maar goed doordacht is en niet uit een computer komt, is alles het proberen waard

il divo? is dat iets om eens uit te proberen of dat mooi is?

Grieks en turks nee dank je maar misschien ben ik bevooroordeeld
We hebben wel een heel andere smaak. Veel mannen houden van o.a metal. Ik kan twee nummers van Metallica wel waarderen, maar daar blijft het ook wel bij.

Dit nummer van Il Divo is erg mooi:www.youtube.com/watch?v=jIokrz_ENsM&feature=channel

Ja, ik weet dat de meesten Turkse muziek verafschuwen, maar ik kan er geen genoeg van krijgen.
Misschien iets uit een vorig leven, haha. Waarschijnlijk ben ik wel een Turkse man geweest, met zo`n grote snor.
Dominant kan ik iig wel zijn. dus wie weet...
 
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
webicon

quote:
Op 12-06-2010 21:29 schreef Roel0f

[..]

haha, ja ik wist ook niet eens dat het bestond. Maar ik ben er toch zonder problemen heen gereden
Ik had er vandaag een bedrijfsuitje, we zijn wezen skûtsje silen Heerlijke tijd gehad vandaag op het water. Heb de hele tijd aan het groot zeil gehangen, dus ben nu wel gaar
Maar skutsje silen of misschien ook wel gewoon zeilen is gaaf
Ik ken het wel, Warten is er vlakbij En we gingen vroeger altijd op de fiets naar Eernewoude om te zwemmen

Zeilen Skutsje silen
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
 
naughty by nature
webicon

quote:
Op 13-06-2010 01:27 schreef Roel0f
ff lurken voor het slapen
goedemorgenmiddag
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
 

webicon

quote:
Op 12-06-2010 21:36 schreef Roel0f

[..]

Lol, ik was dus toch de zonnebrandcreme vergeten. Ik moest vanochtend voor het vertrek nog ff wat koeien vangen Dus in mijn haast om op tijd in Earnewald te komen ben ik dus alles vergeten.

Maar ik ben ook niet verbrand, denk ook niet dat ik nog mijn hoofd/armen kan verbranden zo bruin ben ik inmiddels. Maar het was wel de moeite waard , lekker een hele dag gezeild op een skûtsje En zelfs actief meegeholpen lekker hard werken aan het groot zeil.
Dat klinkt als een heerlijk dagje
Ik had een leuk feessie met veel wijn,reggea muziek,dansen en gezellige mensen en ik was tegen de morgen thuis en ging om 6 uur toch nog maar ff slapen

vandaag alleen wat wassen en strijken en vooral bijkomen
 
You break it, You buy it.
webicon

quote:
Op 13-06-2010 00:36 schreef Roel0f

[..]

Helemaal niks???? och mij mag je voor zoveel dingen wakker maken, biefstukje, gebakken eitje, sex, een aflevering van de simpsons etc etc... de truc is mij ook daadwerkelijk wakker krijgen

Persoonlijk geef ik de voorkeur aan koud bloed Dat is veel dikker
ok ik lieg ook... maar om nou zo open en bloot fetishes uit te wisselen


ok, ik beken ik hou ervan om naakt te douchen
ah gestolt bloed, ook smakelijk ja

Lees Rooks bij mij, idd hij heeft gelijk voor een vakantie mag je me wakker maken
Meervoud van lef, is leven.
 
~*~
webicon

quote:
Op 13-06-2010 17:43 schreef Roel0f

[..]

Tsss, nu zat ik zo subtiel te vissen of ik in zuid/west/oost of noord nederland moet schoffelen... en je wilt het niet zeggen he

Ach je kunt zelf wel denken dat je acdentloos praat, maart het valt je altijd tegen. Ik meen ook dat ik redelijk netjes Nederlands praat,maar toch valt duidelijk te horen dat ik uit noord nederland kom. Maar dat is geen schande, ik praat tenminste niet plat, dus het is gewoon te volgen. Een accent heeft zijn charme, toch?
Niet alle accenten sommige zijn om te janken hoor. Versta je geen poep van. Ik kom uit het zuiden, maar geboren in het westen. Ik praat echt ABN. Mensen hier kijken me zo aan en vragen of ik wel uit Brabant kom..tja..Zo genoeg info over mij Hoe is de zondag tot nu toe? x
Mieuw!
 
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
webicon

quote:
Op 13-06-2010 17:53 schreef Roel0f

[..]

Nou, dat dacht ik dus ook. het leek mij leuk omdat ik gezellige collega's heb. Maar uiteindelijk heb ik een hele dag aan het groot zeil gehangen. Dat is best leuk werk, zwaar, maar wel zeer bevredigend.

en dan ook nog op het water zitten met 20 graden celsius in de zon
Ik vind er geen zak aan
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
 
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
webicon

quote:
Op 13-06-2010 18:13 schreef Roel0f

[..]

hahaa, dus ook ooit eens op zo'n bootje gezeten? voor welke sport/activiteit ben jij wel te porren?

btw. goed weekend gehad tot nu toe?
Ja doh anders kan ik ook niet ervan zeggen wat ik ervan vind
Nou eigenlijk weinig sport, ik doe hardlopen maar het is niet van harte, alleen om fit te blijven.

Jahoor, en jij ?
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
 
Dat dus
webicon

quote:
Op 13-06-2010 17:39 schreef Roel0f

[..]

Ja het de kwaliteit van de les/sfeer staat of valt met de beoodschapper. Als het gemaakt en gedwongen aanvoelt dan prikt een klas er doorheen en wordt het moeilijk. Dat geldt ook voor straffen e.d. Maar jij moet nu nog twee jaar school volgen om jouw opleiding af te ronden. Ik heb er zelf ooit over getwijfeld om leraar te worden, hoe ziet zo'n opleiding er nou uit?
Daar prikt een klas inderdaad zo doorheen

Ik volg dus een HBO-opleidig die specifiek gericht is tot het opleiden van docenten, in mijn geval dus Nederlands. Je hebt in principe het hele jaar door colleges, van zowel je eigen vakgebied als van pedagogiek en didactiek. In het tweede halfjaar van het eerste jaar loop je daarnaast ook nog een dag in de week stage. Het eerste half jaar van het tweede jaar doe je een verbredende minor (in mijn geval was dat bijvak Engels) en in het tweede halfjaar heb je gewoon weer colleges en daarnaast 2 dagen stage. In het derde jaar loop je het eerste half jaar stage, ook weer 2 dagen en de reguliere colleges. Het tweede halfjaar doe je een verdiepende minor op je eigen vakgebied. Het laatste jaar zal in mijn geval hopelijk maar een half jaar duren met alleen mijn lio-stage. Ik mag mijn propedeuse journalistiek als tweede verbedende minor inzetten.

Waarom getwijfeld over leraar worden maar het nooit gedaan? Wat heb je dan voor studie gedaan?
I reject reality and substitute my own
 
~*~
webicon

quote:
Op 13-06-2010 18:09 schreef Roel0f

[..]

nou ik ben gelukkig wel te verstaan. Kwestie van goed opvoeden... Fatsoenlijk praten is echt belangrijk om mee te krijgen in een opvoeding. Amders sta je altijd 1-0 achter in een gesprek. maar ik snap het wel dat brabantse accent is idd om van te huilen. Of gronings

Mijn zondag is/was goed. Lekker uitgeslapen, ff gewerkt, en toen naar een buitenevenemtn geweest ( trekkerslep voor de eerste keer) Is nou niet echt leuk, maar het weer was lekker en met vrienden een biertje drinken is altijd leuk

en ja ik voel mij een enorme boer door naar trekkerslep te gaan
Helemaal waar

WTF is trekkerslep
Mieuw!
 
naughty by nature
webicon

dan scheelt het toch niet zoveel, 2 uurtjes maar
en het is niet voor niks zondag toch..

Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
 
Dat dus
webicon

quote:
Op 13-06-2010 18:36 schreef Roel0f

[..]

Ah, dat is een goede dosis praktijkervaring. Belangrijk bij zo'n opleiding. Pedagogiek en didactiek kun je pas iets aan doen als je ook praktijk ervaring opdoet. in mijn optiek hoor...

Maar als ik het goed begrijp is de opleiding journalistiek niet verspilde energie geweest.
In het laatste jaar Chemische Technologie is er een poging gedaan om mensen uit mijn klas te werven voor een leraar opleiding. ik heb er serieus over nagedacht, maar toendertijd wou ik ook nog naar de uni en mijn kennis in de praktijk brengen leek mij ook heel leuk. op dat moment moet je gaan kiezen, toen is leraar zijn als eerste gesneuveld. simpelweg omdat het toendertijd een verbreding leek ipv een verdieping van mijn kennis.

Is dat iets waar jij ook nog over nadenkt, meer vakken gaan leren dan alleen nederlands?
Zeker is de opleiding journalistiek niet verspild geweest. Ik heb daar sowieso een flinke dosis aan kennis over gehouden en een wat kritischere blik op de actualiteit. En misschien, ooit, wil ik nog iets journalistieks gaan doen, freenlancen ofzo.

De opleiding leidt je overigens op tot tweedegraads docent, wat betekent dat je heel vmbo, mbo en de onderbouw van havo en vwo (tot en met de derde klas) mag doen. Ik twijfel zelf nog over eerstegraads opleiding of een volledige tweedegraads bevoegdheid voor Engels. Maar zoals je zelf al aangeeft, er moeten keuzes worden gemaakt. Een eerstegraagds bevoegdheid voor Nederlands of een tweedegraads bevoegdheid voor Engels staan voorlopig nog op een laag pitje, voornamelijk omdat ik wel een beetje klaar begin te zijn met studeren. Ik wil gewoon lekker fulltime voor de klas, maar ik besef dat het helaas nog niet kan omdat ik nog lang niet over alle kwaliteiten beschik.
I reject reality and substitute my own
 
~*~
webicon

quote:
Op 13-06-2010 18:28 schreef Roel0f

[..]

Oh, uhm een ver-drentsing van het woord tractorpulling. trekker - slep (als in slepen)

Allemaal mannetjes op hun trekker,m kijken wie de grootste heeft

Echt, kijken naar groeiend gras is mooier.
Maar een beetje mensen kijken is altijd leuk

En jij nog iets leuks/bijzonders gedaan dit weekend?
Mensen kijken is altijd leuk he Ik heb helemaal niets bijzonders gedaan dit weekend, alleen maar schoolwerk
Mieuw!
 
naughty by nature
webicon

quote:
Op 13-06-2010 18:46 schreef Roel0f

[..]

6 en 11?? is 5 uur toch?

Het mag dan wel zondag zijn... maar ik zal maandag er wel weer achter komen dat mijn bioritme weer helemaal verneukt is. heb ik stiekum iedere maandag last van.... en dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag

Maar gelukkig kan ik wel altijd op jouw fobo terecht om ff te lurken voor het slapen
jij om 11 op en ik om 1 uur bedoelde ik joh
ja dat is altijd genieten de maandagochtend haha, oh well, dan is het weekend weer een dagje dichterbij he
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
 
~*~
webicon

quote:
Op 13-06-2010 18:51 schreef Roel0f

[..]

niet bedoeld om te pesten, maar daar ben ik lekker vanaf.

nu neem ik het werk mee naar huis
Ben niet jaloers hoor. Ik heb tenminste veel vakantie, kan jij niet zeggen...Is niet bedoeld om te pesten hoor
Mieuw!
 

webicon

quote:
Op 13-06-2010 17:34 schreef Roel0f

[..]

Het een sluit het andere niet uit. Ik moet wel zeggen, ik heb een technische opleiding gevolgd, maar doe nu werk waarbij ik meer probeer om met klanten samen te werken. Dus minder technisch en meer klant gericht. Dat aspect is normaliter niet belangrijk binnen onze opleidingsrichting, dus ben blij dat ik nu dit werk doe. Al is het natuurlijk allemaal op winst en marge gericht binnen een adviesbureau

Maar van interactief vormgeven naar een wellness center, is wel een groot verschil hoe komt dat zo?
Okay .

Uhm nja verschil in interesses . Verandert nog wel eens als je ouder wordt.
 
Dat dus
webicon

quote:
Op 13-06-2010 18:57 schreef Roel0f

[..]

Nederlands en engels, dat zijn toch echt twee vakken waar je mij niet voor de klas wil hebben, het woord grammatica vind ik nog steeds erg moeilijk. Ik was waarschijnlijk in de richting van natuurkunde/scheikunde gegaan. Op basis van mijn opleiding zou ik een verkorte opleiding tot leraar daarin kunnen volgen.

Maar het niet meer kunnen studeren (na 6 jaar) is heel logisch. Dat was ook de reden (geen 6 jaar, slechts 5 jaar, waarvan 1 jaar vertraging door een verkeersongeluk) dat ik niet naar de uni toe ben gegaan. Gelukkig ben ik nu beland in een baan die hoofdzakelijk door universitair geschoolden word beoefend, erg leerzaam en een ideale gulden midden weg.

maar is de nederlandse media niet objectief
Dat had ik nou niet gedacht hoe kom je daar nou bij
Grammatica is anders vrij simpel, bijna formulewerk Natuur- en scheikunde was ik nou nooit voor te porren op de havo, vreselijk vond ik dat en het interesseerde me ook geen hol. Wat doe je eigenlijk voor werk?

En ach, de Nederlandse media :p We zullen niet de meest subjectieve media ter wereld hebben en 100 % objectief zijn bestaat ook niet. Maar lang niet iedereen is zich daarvan bewust en slikken alles wat de media ons vertellen.
I reject reality and substitute my own
 
~*~
webicon

quote:
Op 13-06-2010 19:04 schreef Roel0f

[..]

grrrrr, dat is waar. Daarentegen heb ik wel een leuk zakcentje
maar geen tijd om alles uit te geven ook al doe ik mijn best
Maak maar over naar mijn rekening, ik heb nog wel tijd om het uit te geven
Mieuw!
 

webicon

quote:
Op 13-06-2010 19:06 schreef Roel0f

[..]

dat is waar. Al is het bij de een misschien wat extremer dan bij een ander. En ik vind het wel een stevige switch om te maken, hoe ben je zo bij bij wellness uitgekomen vertel eens?
Wat een interesse .

Heel simpel. Deze richting geeft me geen voldoening, de spa en wellness branche wel.
 
Dat dus
webicon

quote:
Op 13-06-2010 19:16 schreef Roel0f

[..]

Formulewerk nog nooit gezien.... woorden en fomules zijn per definitie moeilijk om te combineren. niet voor niets korten wij bij natuur/scheikunde alle woorden af tot twee cijferige tekens. De natuur/scheikunde kwam mij altijd automatisch aanwaaien, eigenlijk alles op de havo... zelfs NL/eng was niet moeilijk op dat niveau. Door de desinteresse van mijn kant ben ik op het VWO blijven zitten op NL/Dui/Frans. Maar gelukkig ben ik nog goed terecht gekomen.
ik werk als adviseur industriele veiligheid bij Oranjewoud. voor gemeenten/bedrijven en projectontwikkelaars beoordeel ik of mensen rondom een bedrijf/transportroute met een grote hoeveelheid gevaarlijke stoffen geen onnodig gevaar lopen. Tevens houd ik mij bezig met een stukje beleidsadvisering aan gemeenten en rijksoverheden. In dat opzicht is het werk als adviseur stukken minder technisch (<50% van het werk) dan ik ooit had verwacht. Enorm leerzaam en eem totaal andere carriere dan ik ooit had kunnen bedenken. Snap je nu wat voor werk ik ode of is het nog steeds abracadabra?

als je maar altijd sceptisch bent dan is de nederlandse media nog niet zo subjectief, je moet alleen zelf wel heel scherp blijven idd.
Afkorten kunnen wij ook Wie/wat + ow + gez = lv. Zo simpel is de grammatica wat mij betreft

En ik snap wat je doet, lijkt me best interessant! En 't zal een hoop verantwoordelijkheden met zich mee brengen. Had je ook gehoopt op iets meer technische punten in je werk of was 't alleen maar een verwachting?
I reject reality and substitute my own
 
~*~
webicon

quote:
Op 13-06-2010 19:19 schreef Roel0f

[..]

ja, zo ken ik er nog wel een
Ik wil er zelf wel plezier aan hebben, en nee ik ben te egoistisch om echt voldoening te krijgen uit het sponseren van jou vakantie

een rondje geven in de kroeg ben ik zeker niet te egoistisch voor
M'n vakantie is al betaald. Ik zou wel een nieuwe fiets willen..of een nieuwe laptop. Of nieuwe kleren Zie het als een rondje weggeven in de kroeg, maar dan een paar euro mee
Mieuw!
 
You break it, You buy it.
webicon

quote:
Op 13-06-2010 18:03 schreef Roel0f

[..]

hmm, dat zal toch bij iedereen haast zo zijn.
Daarvoor wil ik ook wel mijn oogjes open doen

En voor niets anders? geen lekker ontbijtje op bed?
Ontbijt op bed? nee ik kan niet eten als ik net mn ogen open heb
Meervoud van lef, is leven.
 


quote:
Op 13-06-2010 17:51 schreef Roel0f

[..]

Gezien het lijstje muziek dat in mijn fobo staat zou je denken dat ik alleen van Metal houd. Maar als je de bands kent dan zul je zien dat eigenlijk de meesten een zeer breed scala aan muziek maken. tuurlijk het is wel metal/roch/pop maar het is niet alleen maar gierende gitaren en schreeuwende mannen op iedere CD. De CD's zijn breder opgebouwd en bevatten ook rustigere muziek, soms zelfs ballads. Zonder variatie is er ook geen sfeer/gevoel bij een CD. En ik moet toch echt wel iets ervaren.
Ik zat dus net te luisteren naar il divio. Maar vond persoonlijk deze mooier.

Alleen mannen hoezo bevooroordeeld. Alleen oude mensen luisteren naar jouw muziek Maar nu we toch over muziek hebben, stuur ook eens een voorbeeldje van jouw favoriete turkse muziek, ik ben nieuwsgierig of mijn vooroordeel klopt?

een vrouw met een snorrr
Anderzijds een dominante vrouw
Nou, nee, dat was niet mijn gedachte. Had mijn reden om het even kort te houden. En uiteraard is het niet alleen geschreeuw bij metal. Tot die ontdekking was ik ook wel gekomen. Maar het ging toch een beetje om onze smaak voor muziek.

Ha, lekker. Ik kom bij jou op de bank te liggen. Je gaat mij analyseren? Nou, ben benieuwd.
Een nummer van Tarkan die ik heel erg mooi vind:
/www.youtube.com/watch?v=pR2O8i8exVU&feature=related
Heb meer favoriete Turkse zangers,hoor. En als ze dan ook nog lang donker haar hebben, dan is het helemaal het einde.

Was ook niet mijn mooiste nummer van Il Divo, maar heb maar een van hun nummers geplaatst, om een indruk te krijgen. Ik heb cd`s/dvd`s met nog mooiere nummers.
Hoezo oude mensen naar mijn muziek? Dan heb je niet veel verstand van muziek.Misschien meer dan hele jonge lui, maar mij maakt het niet uit wie er op klassieke muziek valt, al zouden het alleen paupers zijn. Ik heb wat dat betreft niets met anderen te maken.

Ik had het over een man met grote snor, hoor, en een vorig leven. Een vrouw met donkere snor is ook lelijk.
Sommige Hollandse vrouwen hebben lichte beharing op het gezicht en valt het niet op.Ik zou het laten harsen, haha.

Nu is het jouw beurt om een nummer te laten horen.
Wat heb jij met dominantie?
 
~*~
webicon

quote:
Op 13-06-2010 20:04 schreef Roel0f

[..]

haha, nice try Hmm nieuwe kleren.. lingerie
Ja heb ik ook nodig..zal ik m'n rekeningnummer PM-en ?
Mieuw!
 
Dat dus
webicon

quote:
Op 13-06-2010 19:57 schreef Roel0f

[..]

Jouw formule lijkt mij logisch, maar een logica achter dt heb ik bijvoorbeeld nog nooit ontdekt Ik hoop altijd goed te gokken

Het is een beetje dubbel bij ons werk. Enerzijds is het verplicht, maar het is ook iets wat niet onderbelicht kan blijven. Het zorgt altijd voor spanning tussen belangen. Maar dat maakt het juist leuk, het 'gebrek' aan technische aspecten vind ik persoonlijk geen gemis. Dat is de basis waarop mijn werk is gestoeld. De rest is de meerwaarde die wij leveren, een rapport waarbij alle wensen van onze klant aan de eisen van de wet worden getoetst. En een vertaling van technische elementen naar iets begrijpbaars voor niet-technische/beleidsmatige mensen. En idd valt het woordje raad v. state wel vaak en werken voor RWS is ook aardig stressvol. Maar dat zijn de mooie dingetjes

Ik had altijd verwacht bij een grote fabrikant... Akzo/DSm iets dergelijks, als proces technoloog. Ben toevallig in dit vakgebied belandt via een detacheringsbureau. Zo weet ik ook dat school je niet echt voorbereid op wat je kunt/gaat doen. Maar dat weet jij natuurlijk ook al, anders was je niet van opleiding verandert.
Zelfs het dt verhaal is heel simpel, geef een gil als je het wilt weten

En inderdaad, een studie bereidt je lang niet altijd voor op wat je kan gaan doen. Daarin vind ik sommige studies ook te beperkt eigenlijk. Ook één van de redenen waarom ik voor een hbo-opleiding heb gekozen in plaats van een univsitaire opleiding Nederlands.

Toch goed om te horen dat je het technische aspect die niet zo heel erg aanwezig is niet echt mist. Alhoewel ik me toch niet kan voorstellen dat stressvol werk leuk is Maar ik ben dan ook niet erg stressbestendig en ik ga echt als een kip zonder kop rondrennen op 't moment dat er stress opduikt. Of de problemen zijn al zo ver heen, dat 't me eigenlijk allemaal niet meer zo interesseert en het er niet echt van komt. Alhoewel dat laatste alles studiegerelateerd is, ik doe nog steeds pogingen om de laatste punten van m'n propedeuse binnen te halen. De stress!
I reject reality and substitute my own
 
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
webicon

quote:
Op 13-06-2010 18:23 schreef Roel0f

[..]

Ja, hardlopen kan ik mij dan ook niks bij voorstellen. ik heb het weleens geprobeerd, maar kwam tot de conclusie dat mensen die hardlopen eigenlijk een hekel aan zichzelf hebben. Het is niet leuk
Precies
quote:
Voor de rest een lekker weekend, gisteren gezellig een dagje uitgeweest met de collega's, zeilen en een BBQ op het einde. En vandaag lekker uitgeslapen, wat koeien gevoerd en nog met wat vrienden naar de trekkerslep geweest. Ze zeiden dat dat leuk is, maar ik snap het niet Het is saai, lompe boeren die een beetje hun trekker als compensatiemiddel gebruiken... Één keer en nooit weer

Maar het was wel lekker weer
Lekker BBQ Ik heb niet veel spannends gedaan.. ben al een week de hele tijd duizelig en last van mijn rug. Donderdag nog overgegeven

Maar wel gewoon de hele week gewerkt Morgen ff naar dokter.
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
 
You break it, You buy it.
webicon

quote:
Op 13-06-2010 20:06 schreef Roel0f

[..]

ah meer het brunch type... na lekker uitslapen een ontbijtje op bed? Of is bediening (in bed) gewoon iets waarvoor je niet te porren bent?
Wel hoor, hou ervan als mensen me bedienen
Maar dan niet s'ochtends om 6 uur ofzo want dan kijk ik zo
Meervoud van lef, is leven.
 
You break it, You buy it.
webicon

Euhm mensen die hardlopen hebben een hekel aanzich zelf? Ja dat zal het zijn
Had ik je al vertelt dat ik 4 nov. de maraton van NY ga lopen, man oh man wat haat ik mezelf ( not)
Meervoud van lef, is leven.
 
strikingly unconventional
webicon

quote:
Op 13-06-2010 17:29 schreef Roel0f
nou ik ben er eindelijk aan toe gekomen om jouw fobo door te lezen. Wat nou nog onduidelijk is... doe jij nu aan ierse dansen???
Alleen als volle maan op woensdag valt
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
 

webicon

quote:
Op 13-06-2010 17:58 schreef Roel0f

[..]

Ooh klink als een relaxed feestje. Met reggae muziek op word ik wel erg loom...
Ik was gisteren ook niet meer in staat om nog echt actief te worden Heb gisteren nog ff kaarten besteld voor een festival en ben toen maar gewoon op tijd gaan slapen. Schijnbaar ben ik een watje, ff wat zeilen en ik ben versleten , mijn conditie is niet meer wat hij is geweest

Wassen en strijken klinkt dan wel weer reuze interessant ik hoop dat je je niet verveeld, anders wil ik je wel ff blijven lastig vallen via deze weg :p
hahaha tussen het strijken door ga ik niet zitten fotoboeken he dan krijg ik niks gedaan

Alles ligt weer netjes in de kast en daarna heb ik lekker gekookt,afgewassen,gedoucht,maskertje gedaan,teennageltjes rood gelakt en filmpje gekeken
 
naughty by nature
webicon

goedemorgen
dé oplossing voor de maandagochtend-dip: niet al te vroeg beginnen met werken
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
 


quote:
Op 13-06-2010 01:42 schreef Roel0f

[..]

We zullen zien, dexter was ik echt heeeeel snel aan verslaafd.
Maar ik ben ook gewoon heel snel verslaafd
Even doorzetten komt wel goed hoor!
 


quote:
Op 13-06-2010 20:32 schreef Roel0f

[..]

hah, ik als psycholoog Maar is goed, ik ga een poginkje doen tot analyseren. Dat betekend ook dat ik even mijn excuses moet maken voor mijn defensieve reactie zodra je metallica en iron maiden in je playlist hebt ben je een metal-head voor de meeste mensen zelfde geld voor andere muzieksoorten, zoals klassieke muziek, dat punt probeerde ik te maken.

Tarkan ken ik wel van zijn tijd, voordat hij in het turkse leger ging. Ik zie wel dat jouw smaak voor turkse muziek en klassieke muziek elkaar ook niet bijt. Het nummer/ballad van Tarkan is mooi opgebouwd en heeft een vleugje klassiek erdoorheen. Wat ik mij afvraag versta je de muziek ook? dat vind ik wel fijn aan muziek. Dit nummer bijvoorbeeld, heftige tekst terwijl de muziek aardig rustig is (voor de band).

Dan nog even een nummer voordat ik weg ga om te poolen. Danny vera

Dan bied ik nu mijn excuses aan, en gaan we later verder over mijn zwak voor dominante vrouwen
Excuses geaccepteerd, maar betekent het dat ik goed op mijn woorden moet letten? Ik wilde niet overal te koop lopen dat ik om privéredenen niet uitgebreid op je muzieksmaak in kon gaan. En daarbij wordt het dan wel een hele lange reactie voor een fobo. Ik snap natuurlijk dat je niet alléén van metal houdt, als je een heel rijtje van je favoriete muziek in je fobo hebt staan. Ik had er maar een uitgepikt, waar ik dan nog iéts van weet.
Misschien helpt het als je er naar vraagt, wat de ander bedoelt?

Dat nummer van Tarkan kent iedereen wel zo`n beetje, want het heeft toch nog in de top tien lijst gestaan?
Was wel een lekker nummertje.
Nee, ik versta geen Turks, maar het gekke is dat ik met muziek er geen probleem mee heb. In gezelschap zitten van mensen die een taal spreken, die ik niet versta, vind ik minder.
Met je eerste nummer had ik geen enkele klik. Het tweede
iets meer dan.Dat komt mij op de een of andere manier ook bekend voor. Waarvan weet ik niet.

Bekentenissen in je fobo? Lijkt me sterk.
 
You break it, You buy it.
webicon

quote:
Op 14-06-2010 21:42 schreef Roel0f

[..]

hmm, ik was zonet op de roeivereniging.. Op het fietspad naast het kanaal waar ik roei was een hardloopvereniging bezig. Er liepen inderdaad een paar rond die het naar hun zin hadden. Maar het merendeel keek toch erg ongelukkig en versleten. Maar wie ben ik om het voor anderen te beoordelen, iedereen zijn eigen hobby.sport als je het maar leuk vind.


ik snap alleen de charme van het hardlopen niet
Trouwens petje af voor het willen lopen van de marathon van NY, ga je een hele marathon lopen of een kleinere afstand?
Roeivereniging?

De bedoeling is/was de gehele te nemen, maar door een blessure lig ik achter op mn planning
ok doe niet hard genoeg mn best op het moment, en laat me nog al vaak en veel afleiden door allerlei domme dingen

Lukt het me niet, dan word het voor straf shoppen op hoge hakken in NY dat zal me dan leren

De charme voor mij persoonlijk is het gevoel verstand op 0 en gewoon gaan, muziekje dr bij en lopen maar love that
Meervoud van lef, is leven.
 
strikingly unconventional
webicon

quote:
Op 14-06-2010 21:35 schreef Roel0f

Ah een echte addict Hou je nog wel tijd over voor andere hobbies
Hmhm, ik puzzel ook graag, oh, en breien, doe ik ook
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
 
naughty by nature
webicon

quote:
Op 14-06-2010 21:31 schreef Roel0f

[..]

Goedenavond,

Leuk concept idd, moest helaas thuis ook nog de koeien voeren Dus begon juist extra vroeg op de maandag
ja dat hoef ik dan weer niet met alleen een kat hier die zo is opgevoed dat ie zich pas meldt nadat wij dat hebben gedaan..
maar koeien voeren? boerderij dus?
dat wou ik vroeger ook altijd
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
 
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
webicon

quote:
Op 14-06-2010 21:47 schreef Roel0f

[..]

Hmm, dat is vervelend werken lijkt mij. Al weet ik niet watvoor werk jij doe. Als ik het vragen mag, is er iets uitgekomen bij de doc?
Nee, morgen vroeg terug voor wat onderzoekjes
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
 

webicon

quote:
Op 14-06-2010 21:33 schreef Roel0f

[..]

Dat was dus een beetje werken en enorm relaxen
Ik neem aan dat jij dus een lekker weekend hebt gehad. Had jij ook zo'n maandag ochtend dip, na een weekend met zulk weer
Nou, hier was het stralend weer vandaag.
Ik ben lekker gaan vrijwilligen en de bejaardjes hadden extra een tv voor me in de gezamelijke ruimte gezet,omdat ze wisten dat ik het voetbal ging missen doordat ik hun niet liet stikken door thuis te blijven

Ze zijn wel 3x van mijn schreeuw geschrokken
 
Dat dus
webicon

quote:
Op 14-06-2010 21:59 schreef Roel0f

[..]


ik las dit i.p.v. dt (daar is een naam voor, dat je zelf de ontbrekende letters invult). Mocht je het simpel uit kunnen leggen dan houd ik mij aanbevolen voor een cursusje "dt's voor dummies"
[..]

haha, ik ben een drent en tot overmaat van ramp ook nog een boerenzoon. Stress is een woord wat wij niet kennen Net als overwerk, dat heet gewoon werk
Ik vind het juist wel leuk om enige verantwoording te hebben bij mijn werk... met als direct gevolg dat mensen je ook zwaarder gaan belasten. Binnen een adviesbureau is dat juist een pluspunt, niet voor niets dat er nogweleens mensen aan bezwijken

Als het een troost is, ik heb mijn Prop ook pas gehaald in de laatste 2 maanden van mijn opleiding Dat was dus P tekenen, gaan zitten en daarna het diploma gaan halen
Zat ik dan ook weer op een hele kleine opleiding, waar enige coulance geen enkel probleem hoeft op te leveren, als je maar geen misbruik ervan maakt.

hmm, een journalist die niet over stress kan, goede keus leraar worden
Die cursus komt nog wel eens dan, met nog natte nagels van het lakken gaat het typen toch een stuk trager.

Ben zelf ook een rasechte Groningse trouwens, maar niet stressbestendig

Hoe kun je je prop pas aan het eind van je studie halen als dat in principe al aan het eind van het tweede jaar binnen moet zijn?
I reject reality and substitute my own
 
strikingly unconventional
webicon

quote:
Op 14-06-2010 22:27 schreef Roel0f

[..]

Hey bijna dezelfde hobbies, ik punnik heel graag
Ah de 10.000 stukken puzzels, of is het meer gebroken ming vazen lijmen?

100.000 stukken, ik heb ook zo'n rolmatje, stoer he?
punniken is ook wel echt heel erg leuk hoor, ik ben jaloers, kan je het me leren?
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
 
Dat dus
webicon

quote:
Op 14-06-2010 22:41 schreef Roel0f

[..]

Oh ja daar heb ik ook altijd een hekel aan, met natte nagels typen

Maar daar houd ik je aan
Och zoals ik zei, op een kleine opleiding doen ze niet zo moeilijk. Het ging uiteindelijk ook alleen nog maar om 1 puntje ofzo
Nou, op sommige foto's draag je meer make-up dan ik. Maar ik had al gezien dat die voor halloween/carnaval-achtige toestanden waren, dus dit is ook weer zo'n heerlijke non-opmerking.

Hmm, kzit op windesheim en de school of education is nog best groot, dus ik moet nog even heul hard vechten deze laatste paar weken. Morgen tentamen waarvan ik de allerlaatste kans heb
I reject reality and substitute my own
 

webicon

quote:
Op 14-06-2010 22:49 schreef Roel0f

[..]

Foei, bejaarden een hartaanval bezorgen Daarentegen, pluspunten dat je het vrijwiliig doet.

Uhm, wat ik bedoel... kudos dat je vrijwillig in het bejaardenhuis langs gaat. Wat doe je daar zoal?

En het weer was te mooi.. dus ik heb niet naar buiten gekeken En heb Oranje samen met 80 collega's in een te kleine ruimte zonder airco gekeken. die sprong pas in minuut 85 aan.

Vanavond daarentegen lekker geroeid in de avond zon
Uhmmm wat opruimen,gezelschap houden,naar de winkel gaan,bingonummers afroepen enzo
Moet er niet aan denken trouwens met zoveel mensen in een kleine warme ruimte

Roeien
 
Dat dus
webicon

quote:
Op 14-06-2010 23:08 schreef Roel0f

[..]

Tja, het scheelt ook dat mijn zusje schoonheidsspecialiste is. Aangezien zij mij niet mag harsen (beenhaar en ze lacht heel sadistisch als ze het aanbied) ja ik ben bang voor mijn zusje. Dan grijpt zij iedere kans aan om mij onder handen te nemen

Ik wens jou veel succes morgen... of is het kat in het bakkie
Nog een tip:
SPOILER
sleutel tot het succes, boek onder het kussen Maar succes morgen
Absoluut geen kat in 't bakkie en al helemaal niet omdat ik nu een hoofdpijn voel opkomen Ik ga nog eens wat proberen te leren in bed en morgen lekker op tijd opstaan om nog meer te leren. Dank voor het succes wensen!
I reject reality and substitute my own
 


quote:
Op 14-06-2010 21:30 schreef Roel0f

[..]

Oh fijn dat je het beste met mij voor hebt
Met de simpsons was het ooit zo erg dat ik droomde dat Bart simpson mijn wekker gelui zat te maken. En ik maar wurgen en iedere keer als ik verslapte hoorde ik een piep Toen ben ik maar ff gestopt met Simpsons kijken
Net de laatste eps van Breaking Bad gekeken, nu weer wachten tot de seizoenstop voorbij is over een half jaar
 
naughty by nature
webicon

quote:
Op 14-06-2010 22:34 schreef Roel0f

[..]

Niet zelf hoor, mijn ouders hebben een boerderij... maar die waren een weekendje weg. Automatisch ben ik dan de aangewezen persoon om alles over te nemen...
Het is ook een geweldige omgeving om op te groeien, lekker veel vrijheid Waarom zou je dat nu niet meer willen dan?
ahzo, dat komt bekend voor, al zijn het dan niet heel veel koeien maar een paard en wat standaard huisdieren..
nu niet meer omdat ik teveel van slapen en de vrijheid om gewoon ertussenuit te kunnen gaan als ik dat wil.. en ik bedacht me vroeger nooit al het werk wat erbij komt kijken..

lang leve luiheid

Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
 
Student Midwife
webicon

Ik heb nog niet geantwoord heb wel een excuus: ben ziek

Morgenochtend antwoord, nu eerst slapen
Truste!!
♥ || Baby catcher in training || ♥
 
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
webicon

quote:
Op 14-06-2010 22:35 schreef Roel0f

[..]

heb je er nog steeds last van?
Het wordt steeds erger juist misselijk, overgeven, last van rug, duizelig. Hoop dat ie iets vind, ben ik van de klachten af en kan ik weer normaal werken Nu is mijn reactiesnelheid stukje trager
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
 
~*~
webicon

quote:
Op 14-06-2010 22:00 schreef Roel0f

[..]

ah lingerie is pas mooi als ik er ook van kan genieten.
nee ik bedoel niet het dragen van lingerie
Het is maar waar jij van kan genieten
Mieuw!
 
strikingly unconventional
webicon

quote:
Op 14-06-2010 22:42 schreef Roel0f

Oh nee, dan zou ik je ook moeten vermoorden
Of trouwen het is namelijk een zeer streng familiegeheim zoals wij punniken
Ook niet als ik je heeeeeeel lief aankijk?
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
 
You break it, You buy it.
webicon

quote:
Op 14-06-2010 22:24 schreef Roel0f

[..]

Poeh, dat wordt pas echt afzien idd
Dat gebrek aan discipline ken ik wel, daarom is een teamsport als roeien ook zo goed voor mij
[..]

ah duidelijk... dat kan ik niet, het verstand op nul zetten. vandaar dat juist een sport als roeien, waarbij je altijd wel iets hebt om je op te corrigeren... Daarom zit ik ook meestal op slag, dan bepaal je ook het tempo, daar kun je lekker de hele tijd piekeren of het wel goed genoeg gaat

Maar ik wil je wel regelmatig achter de broek aan zitten dat je moet hardlopen Het schijnt dat NY wel echt de moeite waard is, iedereen die hem loopt is altijd zo lyrisch erover

En iemand lastig vallen kan ik erg goed
Iemand lastig vallen werkt alleen als die persoon zich laat lastig vallen
Meervoud van lef, is leven.
 


quote:
Op 14-06-2010 22:15 schreef Roel0f

[..]

Ja lijkt mij ook. muziek is eignelijk een veel te persoonlijk iets om iemand over lastig/aan te vallen.
[..]

Ja, is eigenlijk een van de weinige turkse nummers die ik ken en voor de rest stel ik mij heel erg van die minaretten muziek voor, zoals je in films veel hoort. Bevooroordeelt ik weet het
[..]

ik erger mij daar echt dood aan, daarom heb ik maar Fries leren te verstaan
[..]


Mala Vita is erg rommelig en opzwepend. Het is een nederlandse band met joegoslavische roots. Als festival band vind ik ze geweldig, zo thuis of op het werk, moet je er echt zin in hebben.

Die tweede kent iedereen van de Royal Club reclame ik hoorde laatst Danny Vera bij giel Beelen, en hij heeft echt talent Dergelijke muziekanten die lekker weg kunnen tokkelen en een beetje sfeer brengen vind ik heerlijk om op te werken... Lekkere achtergrond muziek
O, van de reclame, haha. Had geen idee. Ja, van sommige muziek krijg ik energie, zet ik op als ik niet vooruit te branden ben. Herken je dat? En van veel Turkse muziek word ik melancholisch. Ook wel eens lekker. En dan heb ik de herinneringen die sommige nummers oproepen.
Bij veel gebeurtenissen heb ik wel een nummer die mij daar aan doet denken.
 


quote:
Op 14-06-2010 22:44 schreef Roel0f
[afbeelding] die kat lijkt wel een kater te hebben
Arm beest moet gewoon goed uitslapen.
 
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
webicon

quote:
Op 15-06-2010 21:32 schreef Roel0f

[..]

Brrr klinkt niet fijn... zeker omdat het niet beter word
Maar wel een goede insteek dat je zo graag wil werken. Betekend dat je leuk werk hebt toch?
Haha soms maar vooral erg belangrijk, missen me al als ik 1 dag er niet ben
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
 
Dat dus
webicon

quote:
Op 15-06-2010 21:26 schreef Roel0f

[..]

En? Beetje een goed tentamen gehad?
Nouhou, ik denk dat ik toch wel minstens een 5.5 moet hebben en dat is natuurlijk voor een voldoende. Vond de vragen over de theorie best wel meevallen. Het was een tentamen over jeugdliteratuur en daarvoor moest je ook 20 (!) boeken hebben gelezen en die meenemen op een getypte en genummerde lijst, waarvan er 5 at random zouden worden terug gevraagd op het tentamen. Om een lang verhaal kort te maken: ik heb geen printer, m'n huisgenoot z'n printer gaf een error en op school kreeg ik het maar niet voor elkaar om de juiste printer te selecteren, tot bleek dat ie naar een soort centrale printer moest Liep ik al die tijd te stressen als een kip zonder kop
I reject reality and substitute my own
 
~*~
webicon

quote:
Op 15-06-2010 21:33 schreef Roel0f

[..]

nou ik denk dat een BH mij niet zo goed zal staan..,, Ik heb er het figuur niet voor
Hihi hap hap
Mieuw!
 


quote:
Op 15-06-2010 21:44 schreef Roel0f

[..]

Oh ja, de gemiddelde kat heeft ook zo'n zwaar leven.
stiekem ben ik gewoon jaloers
Slapen, eten en je laten aaien... Ik wil het ook
 
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
webicon

quote:
Op 15-06-2010 21:50 schreef Roel0f

[..]

Goed voor elkaar al heeft het ook zijn nadelen natuurlijk, probeer maar eens op vakantie te gaan
Ik heb over 2 weken vakantie, 1 hele week

Wat doe jij eigenlijk voor werk?
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story