Terug naar het FOK!fotoboek Bekijk de mannen in het FOK!fotoboek Bekijk de vrouwen in het FOK!fotoboek FAQ
Mario - Pingwingei
userpicture
Abonnement FOK!free abonnement
Geregistreerd 09-03-2005
Laatste update 09-02-2010
Geslacht Man
Geboortedatum 08-07-1987
Relatie Ja
Seksualiteit Hetero
Kleur ogen Blauw/grijs
Schoenmaat 46
Beroep -
Studierichting Signmaker
Woonplaats Olst
Favo forum Onzin voor je leven!
Favo FOK!kers
Favo subsite FOK!forum
Aantal forumposts 16.200 »
Aantal FP-reacties 215 »
Aantal views 910
Aantal reacties 40
Laatste voyeur(s) nijnja
Domnivoor
Domnivoor
Anonieme_Fokker
Charlotte3
spuisels
Welkom op dit prachtige FoBo.

Informatie hierboven vertrokken is naar waarheid ingevuld
Toch moeten jullie daar mijn favo FOK!kers missen, omdat ruimte te weinig

Bij dezen dus:

Favo FOK!kers:
MarijkeZwolle, Suikertaartje, PownijN, Huppelmuts (en huppelman), Trevland, 8108139dpths, stoeprand, AskMe, PeZu, the_legend_killer, Myraela, Elmostyle,
naatje_1, donthate, Pixie, Ezechielk, ratelslangetje, deluna, Justmattie, DevilsWhore, Twizu, Tong80, Pumpkinsoup, Twylight, Lysdexie, kabouter_batsgraag

Dit alles in willekeurige volgorde

Het volgende punt: Iets meer over mezelf
Mijn muzieksmaak is breeeeeeed. En dan niet gewoon breed maar breeeeeeed want:
Boerenrock, death-, black-, thrash-, folk-/pagen-, gothic metal, hardcore, ska, carnavalsmuziek, folkmuziek, robbie williams, oldskool rap, oud nederlands talig, goa

Zo ook mijn filmsmaak Urban movies tot comadies tot horrors enzo... eigenlijk alles wel behalve romantische films

Verders rook ik een beetje, blow ik een beetje meer, heb ik tattoo wensen en drink ik eigenlijk wel minder, maar wel goed: Grolsch/Hertog Jan

Verder heb ik stiekem ook msn dat vind je in mijn profiel

Hierbij wou ik het nu eigenlijk laten, dus ga maar snel een reactie plaatsen of een ander FoBo lurken

Heu verdomme
 
 

webicon

driepo
Daar ga ik.
Hop hop hop op mijn buffel.
 
It's Nice! I like!
webicon

http://joecartoon.atom.com/cartoons/147-monkey_looker
FoPo

Welkom
 
Ready
webicon

VIJPO
Welkom in theater lach traan...
 
© Boy_Snakeye 21.07.05

He, de fok pinguin heeft een fobo
Lang leve mij! *O*
 

webicon

Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
 
nee dank je

Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
 

webicon

FIPO
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
 


Kolere, en ik maar denken dat die gnoe, achter de bosjes naast het mierenbos waar ze vroeger een kind gebaard hebben vlak voordat haar moeder was overleden door die vrachtwagen die haar half schepte terwijl haar man haar keel doorsneed met een scherpe zakdoek, lelijk was
 
Éireann go Brach

Elfpo!
 
 
 
 
© Boy_Snakeye 21.07.05

quote:
Op 25-01-2007 21:34 schreef Pingwingei
De 1e opdracht weet ik, maar die 2e... Zelfs de wiskundigen die ik heb gevraagd wisten zich geen raad.
Die hebben geen toegang tot internet dan zeker
Lang leve mij! *O*
 
Floating in hyperspace
webicon

Pingie!
Foar de kofje net eamelje en dernei ek net...
 
© Boy_Snakeye 21.07.05

quote:
Op 12-08-2009 12:02 schreef Pingwingei
JA! Opdracht 2 is 6! Ha!
Afkijken telt niet
Lang leve mij! *O*
 
Lady
webicon

Hoe lang is je haar?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
 
Ruler the Rotting-BrainEater
webicon

http://www.biertafel.eu
RA2
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
 
Lady
webicon

quote:
Op 01-09-2009 19:43 schreef Pingwingei

[..]

Tot halverwege mijn onderrug, dus ik vermoed een cm of 40?

Hou het maar gewoon op lang
Mooi!
Niet afknippen he.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
 
Kekke tante
webicon

Is die afval-emo wie ik denk dat ;t is? Die vuilnistrashert enzo?
\[b\]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:\[/b\]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
\[b\]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:\[/b\]
Bek houden tegen DW hè :(
 
Kekke tante
webicon

quote:
Op 24-09-2009 21:51 schreef Pingwingei

[..]

Yep maar dat weet je al
Ja. Volgens mij heb ik gewoon nog foto;s van ons.
\[b\]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:\[/b\]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
\[b\]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:\[/b\]
Bek houden tegen DW hè :(
 
Kekke tante
webicon

quote:
Op 25-09-2009 06:48 schreef Pingwingei

[..]

Van jou en die afvalbak of van ons?
Afvalbak en mij.
\[b\]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:\[/b\]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
\[b\]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:\[/b\]
Bek houden tegen DW hè :(
 
Ja...nou...NEE dus!
webicon

GLUURDERT!!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
\[b\]AirwiN schreef \[/b\]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
 
Kekke tante
webicon

hihi ik zie steeds mijn broer op je foto;s.
\[b\]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:\[/b\]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
\[b\]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:\[/b\]
Bek houden tegen DW hè :(
 

webicon

quote:
Op 15-12-2009 03:31 schreef Pingwingei
Tot ons volgend romacetopique
Het genoegen is geheel aan mijn kant

weltrusten schat van me!
Op woensdag 16 december 2009 02:31 schreef Pingwingei het volgende:
heus waar de mensheid zal gebukt gaan onder Kimsywimsy's tirannie waar enkel ik boven sta, naast Kimsywimsy _O_
 
strikingly unconventional
webicon

Ja! Ik heb je op mijn netvlies gestopt hoor jongeman!
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
 
I talk to planets baby!
webicon

Hmmm, nee. Dit is niet je last.fm pagina. Nog maar eens proberen dan.
 
Blablagedoe
webicon

Bats.Bats..Bats...Baaats!
 
Aandachtsgeilurt
webicon

quote:
Op 09-02-2010 17:13 schreef Pingwingei
[afbeelding]

Drop
ik moest lachen hahah
 
Naatzipiraat
webicon

Niet slim heh, posten met een kloon
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
 
Naatzipiraat
webicon

quote:
Op 27-02-2010 06:01 schreef Pingwingei

[..]

Er zijn teveel slimme mensen op de wereld...
Jij moet daar een uitzondering op zijn dan?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
 
Blablagedoe
webicon

Ey Kameradski!
Bats.Bats..Bats...Baaats!
 

webicon

Je ziet eruit als een 1 van mijn klasgenootjes van de basisschool
Nobody ever seems to remember life is a game we play
 

webicon

quote:
Op 25-03-2010 22:55 schreef Pingwingei

[..]

Welke van de vele basisscholen zou jij bij mij in de klas moeten hebben gezeten dan?
De Schakel
Nobody ever seems to remember life is a game we play
 

webicon

quote:
Op 28-03-2010 05:00 schreef Pingwingei

[..]

Het spijt me echt oprecht maar ik zie niet wie je dan moet zijn
Schande! Volgens mij hebben we nog samen een dansje gedaan in de musical . Nog met 1 ander meisje erbij
Nobody ever seems to remember life is a game we play
 
Blablagedoe
webicon

En hoe gaat het met onze PWE?

Greets, en alvast een fijn weekend!
Bats.Bats..Bats...Baaats!
 
Blablagedoe
webicon

quote:
Op 10-04-2010 02:18 schreef Pingwingei

[..]

Zeer goed Met ons kaboutertje ook? Jij ook een fijn weekend
Ook hier alles goed

Alleen die weekenden vliegen voorbij...

Mazzels!
Bats.Bats..Bats...Baaats!
 
Blablagedoe
webicon

quote:
Op 16-04-2010 10:59 schreef Pingwingei

[..]

Klopt Ik kreeg er laatst 1 tegen m'n kop, daar word je echt niet vrolijk van
Dan moet je vanaf morgen, zo rond 17:00 uur uitkijken dat ie niet weer je kop weet te vinden.

Zou zo jammer zijn van die twee dagen feest en plezier.


Hou je goed kameraad!
Bats.Bats..Bats...Baaats!
 
Blablagedoe
webicon

quote:
Op 02-05-2010 22:48 schreef Pingwingei

[..]

welke 2 dagen feest en plezier?
Ieder weekend.
Bats.Bats..Bats...Baaats!